Ducati Multistrada 950 2017 - szczegó³y
Ducati chce wyjść z rodziną Multistrady do szerszego kręgu odbiorców. Obok wersji standardowej, Pikes Peak i Enduro teraz klienci sięgnąć będą mogli również po mniejszą pojemnościowo wersję Multistrada 950, która wyczekiwana była z ogromną niecierpliwością.
Motocykl jest rasową Multistradą, natomiast wyposażono go w mniejszy silnik, który wcześniej instalowany był w takich modelach jak chociażby Hyperstrada. 937cc silnika Teststretta produkuje 113 KM przy 9000 obr/min. Ta wartość powinna w zupełności wystarczyć do dynamicznej i satysfakcjonującej jazdy. Maszynę wyposażono w odlewane z aluminium koła z ogumieniem o wymiarach 120/70-19 z przodu i 170/60-17 z tyłu. Na pokładzie gości cały pakiet elektroniki z czterema trybami jazdy (Touring, Sport, Urban and Enduro), a także Ducati Safety Pack z najnowszym regulowanym Bosch 9.1 MP ABS oraz ośmiostopniową regulowaną kontrolą trakcji.
Hamulce dostarczyło Brembo wstawiając tarcze 320mm i zaciski Brembo M4.32. Zawieszenia nie dysponują elektroniczną regulacją, natomiast przedni widelec Sachs 48mm wyposażono w mechaniczną regulację napięcia i tłumień, podobny zakres regulacji umożliwia również tylny centralny amortyzator. Wysokość siodła to 840mm, motocykl można wyposażyć w Touring Pack. Waga pojazdu to 227kg, przeglądy serwisowe przewidziano co 15 000km, a regulację zaworów co 30 000 km. Cena nowej Multistrady w standardowej konfiguracji nie powinna przekroczyć 55 tysięcy zł.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeRegulowane zawieszenie oraz szprychy i w swojej klasie nie ma konkurencji
Odpowiedz