Nowe Benelli TRK 502 X jest dowodem na to, że w budżecie do 30 tysięcy zł wciąż można kupić wygodną i kompletnie wyposażoną maszynę turystyczną, która poradzi sobie w każdych warunkach. Motocykl sprawdziliśmy na autostradzie, na torze, w mieście, na bocznych drogach, a także w piachu, błocie i na szutrach. “Benek” totalnie nie ma kompleksów!
Wersja X jest droższa od standardowej o zaledwie 1500 zł, posiada za to szereg wyraźnych udogodnień - co ważne, praktycznych, a nie szpanersko-marketingowych. TRK 502 X jeździ na szprychowych kołach o średnicach 19 i 17 cali, obutych w uniwersalne i skuteczne opony Metzeler Tourance. Jego wydech jest podniesiony, kierownica szersza, a prześwit wynosi 200 mm.
Benelli TRK 502 X, mimo konkretnej masy 235 kg, bardzo dobrze prowadzi się na asfalcie i w lekkim terenie. Jakość wykonania nie budzi zastrzeżeń, a cena - niecałe 25 tysięcy zł z gmolami, handbarami, gniazdem USB i centralną stopką - to miecz na ewentualną konkurencję. Za dodatkowe 3 tysiące dostaniecie komplet aluminiowych kufrów ze stelażami i możecie ruszać w świat. TRK 502 X w komfortowy sposób dowiezie was absolutnie wszędzie.
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze