BMW K1600GT/GTL 2011 - nowe krążowniki z Bawarii
Kolejna nowość z targów w Kolonii, konkretnie z Bawarii. Można spierać się na sensem powstania tego motocykla. Można dywagować, czy rzeczywiście dwa cylindry więcej cokolwiek poprawią. Dane jednak mówią swoje. 175 Nm oraz 160 KM uzyskane z 1649cc pojemności skokowej zapewni osiągi, jakich nie oferuje żaden turystyk ze stajni konkurencji. Ponad 70% momentu obrotowego dostępne jest już przy 1500 obr/min!
BMW przekonuje, że silnik nie jest tak szeroki, jak mogłaby sugerować jego konfiguracja. Przy masie 102,6 kg jest przy tym najlżejszą 6-cylindrówką powyżej 1000cc dostępną na rynku. Poza niesamowitym napędem modele GT, a szczególnie GTL oferują komfort, luksus i bezpieczeństwo. Dynamiczna kontrola trakcji (DTC), elektroniczne sterowanie przepustnicami, elektronicznie regulowane zawieszenia, firmowe dla BMW zawieszenia Duolever i Paralever to rzeczy, które w Bawarskich motocyklach już znamy. Teraz udoskonalono je i dodano do pakietu projektorowe światła adaptujące się do warunków jazdy, zintegrowany komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem oraz udoskonaloną aerodynamikę. Czekamy z niecierpliwością na jazdy testowe. Już wkrótce więcej o tych nowych modelach na stronach Ścigacz.pl
|
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeTakie krówsko, tylko 3,2 do setki, a do tego dźwięk silnika jak odrzutowiec... Ciekawe kiedy będzie można wypróbować....
Odpowiedzjak zwykle oszałamiająca stylistyka a la gixxer k3
Odpowiedzno faktycznie jak gixer K3, ale tak z tylnego lewego profilu troche jak MZ251, w tak generalnie to troche tez jak jajko, no w sumie ma dwa kola, lampy, kierownice...
Odpowiedz