2014 BMW R1200RT - jeszcze wiêcej techniki
Motocyklem, o którym BMW niewiele mówiło przed jego faktyczną premierą jest nowe R1200RT. Hiperturystyk przeszedł jednak zupełną modernizację w stosunku do starego modelu, głównie za sprawą zastosowania nowego silnika chłodzonego cieczą z R1200GS. Design nie zmienił się zbyt drastycznie, jednak BMW zastosowało światło znane z modelu K1600GTL (aktywny xenon) oraz system i-Drive.
2014 BMW R1200RT:
- Silnik z R1200GS (chłodzony cieczą)
- Moc 125 KM
- Moment obrotowy 125 Nm
- Tryby pracy Rain + Road + Dynamic
- Hill Start Control (system pomagający ruszyć motocyklem pod górkę)
- Gear Shift Assistant Pro (system umożliwiający redukcję biegów bez użycia sprzęgła i z otwartym gazem)
- ASC (kontrola trakcji)
- iDrive
- ESA II
- Kokpit podobno do tego z K1600GTL
- Masa na mokro 274 kg
- od 0 od 100 km/h w 3,8 sekundy (dane zaprezentowane przez BMW)
|
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzepiekny motor - ciekawe jaka bedzie cena :)
Odpowiedzsuper, ultra nowoczesny WOW
OdpowiedzTxa.Co uwa¿asz za motocykl. Mo¿e przedstawisz nam swoje CUDO jedyne s³uszne Mot. Chêtnie poczytamy o zaletach bo wad przecie¿ nie ma
OdpowiedzJeszcze chwila a powstanie z tego marsjañski ³azik.
Odpowiedzco za shit - zaprzeczenie motocykla...jak suv dla gospodyñ domowych
OdpowiedzPodziwiam wytrwa³o¶æ tego go¶cia we wrzucaniu idiotycznych wpisów n.t. BMek. Kompleksy wylewaj± siê uszami!
Odpowiedz