Zontes 350 D. Nowa definicja ekskluzywnego maksiskutera
Po zjawiskowym modelu 310 M, który swoją polską premierę miał zeszłej wiosny, przyszła pora na prezentację kolejnego nowoczesnego pojazdu należący do segmentu maksiskuterów dostępnych na prawo jazdy kategorii A2. Mowa o skuterze Zontes 350 D, który ma wszelkie atuty, by zostać nowo koronowanym królem mocno rozwijającego się segmentu.
Zacznijmy od aspektów wizualnych. Tu sportowa dynamika przeplata się z nowoczesnością, elegancją i luksusem. Zontes 350 D potrafi zauroczyć dopracowanym designem i skrupulatnym wykonaniem. Ostro poprowadzone przednie światła płynnie komponują się z nadającymi lekkości licznymi przetłoczeniami nadwozia, a całość jest zwieńczona zadartym ku górze i nowocześnie zaprojektowanym zespołem lamp tylnych. Zontes 350 D już na postoju zapowiada pełną sportowej dynamiki jazdę.
Dynamiczny nie tylko z wyglądu
Prezencja to na pewno jego mocna strona. Ale nie jedyna, bo nowy Zontes 350 D zdecydowanie nie jest owcą w wilczej skórze. Wszystko dzięki całkowicie autorskiemu rozwiązaniu dotyczącemu geometrii podwozia oraz stworzonej specjalnie na potrzeby tego pojazdu nowoczesnej i bardzo wydajnej jednostce napędowej. 36,7 KM oraz 38 Nm to wartości, które przy współudziale odpowiednio dobranej przekładni bezstopniowej, zapewnią doskonałą dynamikę - niezależnie od tego, czy znajdujesz się w centrum dużego miasta, czy na jego obwodnicach.
Silnik o wysokim stopniu sprężania to trend rozwojowy zaawansowanej technologii nowoczesnych silników spalinowych. Oszczędność paliwa, ochrona środowiska i wysokie osiągi to cechy charakterystyczne silników o takiej konstrukcji. Aby z powodzeniem stosować technologię wysokiego stopnia sprężania, konieczne jest przezwyciężenie trudności technicznych związanych z materiałami, procesami formowania i konstrukcją. Inżynierowie tworzący pojazdy Zontes mają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie, a efektem ich prac są wydajne i jednocześnie oszczędne jednostki napędowe, w których zastosowanie znajdują najnowsze technologie stosowane w przemyśle motoryzacyjnym.
Najlepsze wyposażenie w standardzie
Jak przystało na rasowego Zontesa, również 350 D może pochwalić się bardzo bogatym wyposażeniem seryjnym, którym góruje nad obecną na rynku konkurencją. Na pokładzie nie zabrakło wydajnego oświetlenia w technologii full-LED, kolorowego ekranu TFT z rozszerzoną funkcjonalnością i łącznością bezprzewodową. Nad bezpieczeństwem czuwa wydajny układ hamulcowy z przednim zaciskiem mocowanym radialnie, który wspomagany jest przez dwukanałowy system ABS. O kontrolę przyczepności dba także zastosowany po raz pierwszy w pojazdach marki Zontes układ kontroli trakcji TCS. Warto na pewno także wspomnieć o dwóch trybach jazdy, bezkluczykowej obsłudze, kontroli ciśnienia i temperatury w oponach, czy elektrycznie regulowanej wysokości szyby.
Zontes 350 D to także dopracowane i zarazem niespotykane w tej klasie podwozie z przednim widelcem wyposażonym w dwie półki i rury o średnicy aż 41 mm. Do tego dołączają specjalnie zaprojektowane dla niego tylne amortyzatory z powiększonym cylindrem, który wpływa dodatnio na czułość i precyzję wybierania nierówności. Funkcjonalność na najwyższym poziomie. Schowek pod siedzeniem pozwoli na zmieszczenie pełnowymiarowego integralnego kasku, z kolei pod kierownicą znajdują się dwa dodatkowe schowki na podręczne gadżety ze schowanym we wnętrzu jednego z nich podwójnym portem do szybkiego ładowania ze złączami PD oraz USB.
Nowy Zontes 350 D kosztuje 21 999 zł i jest już dostępny w salonach dealerskich. Więcej o tym modelu znajdziecie TUTAJ.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze