Zmiana na stanowisku dyrektora handlowego Harley-Davidson - idzie powiew ¶wie¿o¶ci
Marka Harley-Davidson przechodzi ostatnio lawinę zmian, a najświeższą z nich jest zmiana na stanowisku dyrektora handlowego. Zmiana ta jest o tyle ciekawa, że nowa osoba będzie nie tylko znacznie młodsza, ale przede wszystkim - będzie kobietą.
Do 1 marca dyrektorem handlowym Harleya pozostanie Larry Hund, który jest związany z marką już od 18 lat. Wcześniej kierował działaniami departamentu finansowania, a także był odpowiedzialny za systemy dealerskie. Po tej dacie stery przejmie Edel O'Sullivan, która dotychczas pracowała między innymi dla Procter & Gamble.
Jak zapewnia Jochen Zeitz, Eden O'Sullivan ma spore doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii biznesowych i organizacyjnych, które opiera zarówno na obserwacji rynkowych trendów jak również na informacjach płynących od klientów. Nowy dyrektor handlowy ma przede wszystkim tchnąć powiew świeżości w działania sprzedażowe Harleya. Kwestia wykształcenia O'Sullivan jest ciekawa, bo najpierw ukończyła studia na kierunku inżynierii chemicznej, a później ukończyła z wyróżnieniem studia MBA w Harvard Business School.
Jochen Zeitz tak wypowiada się o swojej decyzji: "Edel ma doskonałą przeszłość w efektywnym budowaniu strategii opartych na informacjach z rynku i doświadczeniach klientów, co przyniosło konkretne rezultaty finansowe i operacyjne. Wprowadzi nowe perspektywy i możliwości w naszym zespole dowodzącym, kiedy będziemy realizować najważniejsze punkty naszej pięcioletniej strategii Hardwire."
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeOby by³o lepiej, bo jest sporo to naprawy i poprawy.
Odpowiedz