Z toru na ok³adkê - Shelina Moreda twarz± du¿ej firmy kosmetycznej
Amerykańska zawodniczka wyścigowa Shelina Moreda została właśnie twarzą CoverGirl, jednej z największych firm kosmetycznych w USA. Jest to ważne wydarzenie z PR-owego punktu widzenia, ponieważ może znacząco zwiększyć popularność motosportu wśród kobiet.
Zazwyczaj nie zajmujemy się światem celebrytów i reklamy, a jedyne kosmetyki, które nas interesują, to szampony i woski do pielęgnacji motocykli. Świat mediów ma jednak swoje prawa i pewne zdarzenia z innych branż mają spory wpływ na to, co dzieje się na naszym motocyklowym podwórku. Na pewno można do nich zaliczyć pojawienie się znanej amerykańskiej zawodniczki wyścigowej w kampanii kosmetycznego giganta - CoverGirl.
Shelina Moreda jeździ na motocyklach od dziecka, a pierwsze kroki stawiała na maszynach terenowych, zaganiając krowy na farmie rodziców. Profesjonalnie ściga się od sześciu lat, a licencję AMA Professional zdobyła już w pierwszym roku startów. Startuje na całym świecie, w różnych rodzajach wyścigów, m.in. superbike, flat track, supermoto. Była członkinią pierwszego kobiecego teamu, który ukończył wyścig endurance na torze Suzuka.
Jej kontrakt z CoverGirl to ogromna szansa na popularyzację sportu motorowego wśród Pań na całym świecie. Jest to firma o bardzo dużym zasięgu medialnym, dla której pracowały takie sławy jak Drew Barrymore, Katy Perry czy Taylor Swift. Jeśli wciąż nic wam nie mówią te nazwiska, uwierzcie - idą za nimi grube miliony dolarów, potężny wpływ w mediach i setki tysięcy nastolatek, które w ten sposób zamiast o karierze modelki czy piosenkarki, mogą zacząć myśleć o startach w wyścigach, lub po prostu o rekreacyjnej jeździe motocyklem.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze