Yamaha Tenere 700 Raid - pokaz mo¿liwo¶ci sprzeda¿owego hitu klasy adventure
Oprócz nowości Yamaha zaprezentowała także jeden prototyp - model Tenere 700 o oznaczeniu Raid. To specjalna wersja, której z pewnością wiele osób chciałoby dosiąść.
Yamaha Tenere 700 odniosła ogromny sukces na europejskich rynkach i docenili ją również polscy klienci. Silnik CP2, kompaktowa rama i zawieszenie o długim skoku to przepis niebieskich na dobrą i wygodną zabawę w terenie. Motocykl pokazany jako prototyp został zbudowany w oparciu o części z katalogu GYTR - czyli Genuine Yamaha Technology Racing. To oznacza, że można nim pojechać jeszcze mocniej i jeszcze dalej.
Przy tworzeniu nowej odmiany wzięli udział Alessandro Botturi oraz Pol Tarres, dzięki czemu możemy mieć pewność co do zasadności zastosowanych rozwiązań. Producent zapewnia, że wkrótce wszyscy chętni będą mogli poznać możliwości Tenere 700 Raid. Na pokładzie pojawiły się takie smaczki jak tytanowy układ wydechowy Akrapovič, komputer sterujący GYTR, sportowy układ dolotowy wraz z filtrem, zębatka zdawcza mająca 48 zębów, większa chłodnica, podwójne wiatraki, nowa pokrywa pompy wody, nowa chłodnica oleju, wzmocnione sprzęgło Rekluse z podwójną osłoną i nową dźwignią.
Z tyły zamontowano amortyzator o skoku zwiększonym do 260 mm, a przedni widelec ma skok 270 mm. W układzie hamulcowym pojawiły się sportowe tarcze, w tym tylna o średnicy 267 mm, wyścigowe klocki hamulcowe, podrasowana pompa przedniego hamulca wraz z nową dźwignią, nowe mocowanie przedniego zacisku oraz przewody w stalowym oplocie. Na razie nie wiadomo, kiedy nowy motocykl trafi do sprzedaży, ale być może zobaczymy go już w przyszłym roku.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze