2022 Yamaha XSR700 i XSR700 XTribute. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Po modelu XSR900 przyszedł czas na odświeżenie kolejnego przedstawiciela serii Heritage - czyli XSR700. Przedstawiono również wersję XTribute.
Przepis na model XSR700 pozostaje niezmienny i bazuje na modelu MT-07, który został ubrany w stylu retro. Nowości są, ale kosmetyczne - zmieniono osłony chłodnicy, a kierunkowskazy przeniesiono w głąb bocznych części motocykla. Nowy reflektor LED jest połączony z osłonami widelca, dzięki czemu zachowano spójność z pozostałymi przedstawicielami serii XSR. Wyświetlacz przesunięto bardziej do przodu - zapewnia to lepszą widoczność i komponuje się z reflektorem. Przedni widelec został zmodyfikowany tak, by motocykl prowadził się jeszcze lepiej, a większe tarcze z przodu mają teraz średnicę 298 mm. Przełączniki zmieniono na takie, które będą wygodniejsze w obsłudze podczas jazdy.
Wersja XTribute jest inspirowana modelem XT500, ale oczywiście nie oznacza to, że producent przerobił XSR700 na motocykl enduro. Są tu jednak pewne elementy nadające mu scramblerowego wyglądu, a malowanie nawiązuje do tego z roku 1981. W XTribute pjawiła się wzmocniona, szeroka kierownica, masywne manetki i podnóżki, a dziesięcioramienne felgi ubrano w opony Pirelli MT-60RS. Siedzenie jest płaskie i umieszczono na nim logo XTribute. Na widelcu pojawiły się czarne gumowe osłony. Na liście akcesoriów jest układ wydechowy Akrapovic.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze