Włoski, fajny, zwinny motocykl za 9 900 zł. Malaguti, robisz to dobrze!
Motocykle Malaguti budzą emocje i rozpalają wyobraźnię. Na pierwszy rzut oka nikt nie powie, że mają silniki 50 cm3 i 125 cm3. Czy to model sportowy, enduro, czy miejske supermoto - te jednoślady po prostu doskonale trafiają w to, czego motocykliści potrzebują.
Zobaczcie, co zrobiło Malaguti:
To co widać na zdjęciu, to ... uwaga ... motocykle z silnikami 50 cm3. Mają 3 KM i ważą niewiele więcej niż 100 kg. Oczywiście nie jest to sprzęt na długie wyprawy, ale jeżeli masz działkę pod miastem lub jeżeli lubisz się czasem pobawić w terenie, to Malaguti XTM 50 lub XSM 50 są jak dwa rozbrykane psiaki, które może nie gryzą, ale poprawiają humor i dają mnóstwo fajnej zabawy. Oczywiście najważniejszy w przypadku Malaguti XTM i XSM 50 jest wygląd. Jeżeli chcesz mieć motocykl, a nie chcesz dużo nim jeździć, to 50-tki od Malaguti będą dawały Ci poczucie posiadania motocykla, a jeżdżąc od czasu do czasu nigdy nie poczujesz, że czegoś Ci jednak brak. Do tego spalają po 2,5 litra na 100 km, co w praktyce będziesz odbierał jakby w ogóle nie spalały paliwa.
Co jest jeszcze fajnego w Malaguti? O masie 113 kg wspominałem. Przy takiej masie poczujesz, jakbyś latał na komarze. Bezwładność motocykla będzie prawie tak mało odczuwalna, jak w przypadku roweru z silnikiem elektrycznym. No właśnie, tu docieramy do jedynej wady małych Malaguti. Przy takich gabarytach i przy takiej mocy aż się prosi, aby umieścić w nich napęd elektryczny i ładować zwyczajnie z gniazdka. Ale wśród motocyklistów wciąż większość stanowią fani spalin i dla nich mały, żwawy i hałasujący silnik benzynowy będzie dodatkową atrakcją. W końcu terkoczący motocykl na działce wywołuje dużo większe poruszenie i zainteresowanie niż elektryczny nudziarz. Jak wesoło rozszczekany szczeniak.
Malaguti XTM 50 i XSM 50 maja jednocylindrowe (a jak, jakże to uwielbiamy), 2 suwowe (aż się łezka w oku kręci) silniki, które są chłodzone cieczą i uruchamiane elektrycznie. Fajnie, ale w takim sprzęcie dodatkową atrakcją mogłaby być "kopka". Hamulce oczywiście tarczowe. No i ta cena - 9 900 zł za fajny, przyjazny, łatwy w prowadzeniu i fajnie wyglądający wyzwalacz weekendowej zabawy na działce. Warto znać Malaguti XTM i XSM 50 i warto pokazać ten sprzęt znajomemu, który również ma działkę za miastem.
Więcej informacji o motocyklach Malaguti znajdziecie TUTAJ
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze3 konie to oczywiście zblokowana moc na prawko AM, po odblokowaniu takie silniki mają bliżej 9 koni.
Odpowiedz50ccm ma koło 3km 13km to terytorium 125 Ale 113kg jak na 50 to bardzo dużo szczególnie że to sprzęt robiony z myślą o 13latkach. Inna sprawa że za tą cenę kupisz sobie 3 krossy na allegro. ...
Odpowiedz50ccm ma koło 3km 13km to terytorium 125 Ale 113kg jak na 50 to bardzo dużo szczególnie że to sprzęt robiony z myślą o 13latkach. Inna sprawa że za tą cenę kupisz sobie 3 krossy na allegro. ...
OdpowiedzSerio 3KM ? Może tu jest pomyłka i miało być 13 KM. 3 KM to ma moja golarka. Moze się nie znam.
Odpowiedz