tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Warsaw Motorcycle Show 2024. Co dzieje siê w halach PTAK Warsaw Expo?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Warsaw Motorcycle Show 2024. Co dzieje siê w halach PTAK Warsaw Expo?

Autor: Alonzo 2024.03.24, 12:49 1 Drukuj

Targi motocyklowe najgorsze mają już za sobą. Warsaw Motorcycle Show 2024 wraca do mistrzowskiej formy po perturbacjach, zainicjowanych pandemią koronawirusa. W tym roku mamy dwie hale i niezliczoną ilość fanów motocykli, którzy wypełniają PTAK Warsaw Expo.

Świat się zmienia, a Warsaw Motorcycle Show świetnie dostosowuje się do tych zmian. Na początku targów motocyklowych w Polsce organizatorzy czerpali inspirację w największych targach światowych, takich jak EICMA, czy tez niemiecki Intermot. Stoiska były rozbudowane, a na targach prezentowali się przede wszystkim importerzy. Potem zaszły technologiczne zmiany, wzrosła rola internetu w prezentowaniu nowości motocyklowych i drogie targi w Polsce przestały być potrzebne importerom. Kto chciał zobaczyć nowości na żywo, mógł w taniej linii lotniczej kupić sobie bilet do Mediolanu, a reszta klientów zadowalała się materiałami wideo bezpośrednio z premierowych testów prasowych, a potem wizytą w salonie, by przymierzyć się do wymarzonego motocykla. Ogromny kryzys wywołała pandemia koronawirusa, która wybuchła kilka dni przed Warsaw Motorcycle Show. Targi w roku 2020 się nie odbyły, chociaż hale były już wypełnione ekspozycyjnymi motocyklami. Dla wielu wystawców to zdarzenie było przysłowiową kroplą, która przepełniła czarę goryczy. I po wznowieniu targów w roku 2021 wielu odwiedzających przeżyło szok. Nie było już ogromnych zabudów na stoiskach importerskich, pojawiło się więcej dealerów i mnóstwo osób, znanych dotąd z internetu. Targi motocyklowe przemieniły się z imprezy branżowej w imprezę środowiskową.

NAS Analytics TAG

Warsaw Motorcycle Show 2024 są dowodem, że ewolucja motocyklowych imprez wystawienniczych w Polsce była zarówno nieunikniona, jak i dobra. W tym roku na motocyklistów czekają dwie hale, przy czym jedna jest poświęcona właściwie wyłącznie społeczności motocyklistów. Na hali głównej mamy więcej stoisk, na których prezentowane są motocykle. Na hali drugiej jest zdecydowanie więcej stoisk usługowych i poświęconych motocyklowym influencerom. Warsaw Motocycle Show są obecnie spotkaniem ogromnej rzeczy motocyklistów i skupienie na potrzebach tychże motocyklistów widać wyraźnie na halach PTAK Warsaw Expo.


Jak wygląda Warsaw Motorcycle Show 2024? Zobacz relację wideo »


Główną atrakcją tegorocznego Warsaw Motorcycle Show są stoiska Triumpha, Harley-Davidsona, Junaka, Zontesa, Kawasaki, Ducati i Liberty Motors, które zapewnia możliwość obejrzenia najnowszych modeli marek Yamaha, Aprilia, Moto-Guzzi, Vespa i Piagio. Te marki w tym roku zbudowały największe i najładniejsze stoiska. Triumph prezentuje najnowszą Daytonę 660, Rockety 3 w wersji STORM ze zwiększoną mocą i momentem obrotowym, swoje przeboje sprzedażowe, czyli motocykle w klasie 400 cm³ Scrablera 400 i Speed 400. Harley-Davidson prezentuje obszerną gamą swoich majestatycznych krążowników, z najnowszymi Street Glide i Road Glide. Na stoisku Harleya spotkamy również ekipę Screw It! Let’s Ride, która na motocyklu Harley-Davidson Pan America przejechała ostatnio 100 000 kilometrów, objeżdżając dokoła wszystkie kontynenty Ameryki.

Junak prezentuje swoje modele w klasie 400 cm³, jak również całą gamę modeli w niższych pojemnością. Największe wrażenie robią jednak wspomniane modele 400 ³, przepiękny naked Junak SR 400 oraz małe ADV, czyli Junak RX 401. Z kolei Zontes czyni użytek ze swojego zaplecza technicznego i pokazuje stosunkowo niedrogie modele, które mają konkurować pod względem jakości z produkcjami, na przykład, japońskimi. Przebojem sprzedaży jest model Zontes C 125, który kosztuje jedynie 13 500 zł, a oferuje 15 KM silnik i bezkluczykowy dostęp do pojazdu. Osoby szukające motocykla o większej pojemności, mają do dyspozycji model T 350, czyli motocykl w popularnej teraz klasie Adventure, który kosztuje niecałe 24 000 zł oraz przepięknego cruisera VX 350, wyróżniającego się estetyką wykończenia detali, takich jak obręcze kół, oświetlenie i rama.

Kawasaki kultywuje swoją tradycję bezkompromisowych motocykli sportowych, prezentując modele ZX-6R i ZX-4RR. Ciekawostką jest tez motocykl Marcina Głowackiego, przystosowany do stuntu i zbudowany na bazie odelu ZX-6R. Ducati stawia na bogatą klientelę i najlepsze modele w swoich kategoriach. Na ich stoisku możemy zobaczyć najnowszy model supermoto, czyli Ducati Hypermotard 690 Mono. Jednak prawdziwy poziom możliwości inżynierskich Ducati prezentuje model Multistrada V4RS z całym pakietem karbonowych dodatków.

Dzięki Liberty Motors możemy zobaczyć na targach Warsaw Motorcycle Show motocykle takich marek, jak Aprilia, Moto Guzzi, Vespa, Piaggio oraz Yamaha. W ofercie Yamaha uwagę przykuwa nietuzinkowy model XSR900 GP nawiązujący do czasów największych sukcesów Yamahy w wyścigach motocyklowych. Na stoisku Moto-Guzzi zobaczymy najnowszy model Stelvio. Poza tym Liberty Motors prezentuje bardzo szeroką gamę modeli poszczególnych marek, szczególnie na stoisku Yamaha POLand Position możemy przymierzyć się do niemal każdego modelu motocykla, jaki jest obecnie w sprzedaży.

KTM jest reprezentowany przez swojego warszawskiego dealera Duust. Zobaczymy na targach całą gamę modelu Duke, od 125 do 1390, który to model obchodzi w tym roku 30-lecie swojego istnienia. Duust to nie tylko dealer KTM, ale również zespół rajdowy. Na targach możemy spotkać Konrada Dąbrowskiego, z którym nam udało się porozmawiać o teraźniejszości i przyszłości rajdów motocyklowych w Polsce i na świecie. Motorland, poza znanymi już na polskim rynku motocyklami Benelli i Kymco prezentuje nową markę w swojej ofercie, a mianowicie QJ Motor. W halach PTAK Warsaw Expo możemy też zobaczyć motocykle Royal-Enfield, Jawa, Kayo i wiele innych.

Motocykle to jedno, ale na Warsaw Motorcycle Show mamy do dyspozycji też bardzo dużo stoisk z akcesoriami motocyklowymi oraz usługami dla motocyklistów. Sklep internetowy Gmoto prezentuje swoje własne produkty do motocykli ADV, w tym serię sygnowaną przez Enduraka 666. Tor Jastrząb chce w tym roku zwiększyć swoją aktywność motocyklową i prezentuje szeroką ofertę szkoleń dla motocyklistów. W planach są szkolenia prowadzone wspólnie z Hondą, a nawet specjalne 2-dniowe szkolenia dla miłośników wypraw motocyklowych.

Równolegle z Warsaw Motorcycle Show odbywa się konkurs motocykli customowych. Na targach spotkamy też wielu motocyklistów i motocyklistek, znanych z mediów społecznościowych. I właśnie ten element "społęcznościowy" jest najważniejszą cechą tegorocznych targów. Warsaw Motorcycle Show to doskonała okazja do spotkania w motocyklowym gronie i do wykonywania wszystkich aktywności, typowych dla motocyklowego życia. Począwszy od poznawania nowych motocykli, przez zakupy motocyklowe, a skończywszy na podziwianiu pokazów ekstremalnej jazdy motocyklowej, które to pokazy odbywają się na zewnątrz obok hal PTAK Warsaw Expo. Polskie motocyklowe imprezy wystawiennicze odnalazły swoją formę i duże zainteresowanie odwiedzających jest gwarancją, że one rozwijały się w przyszłości.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê