Voge 500DS: średnie adventure w przystępnej cenie
Znany w Europie, a nowy na polskim rynku, Voge 500DS chwali się dynamicznym silnikiem - dwa cylindry, 500 ccm pojemności oraz osiągi 48KM i 43Nm. Do tego zawieszenie firmy KYB, które sprawia, że podróż staje się komfortowa i stabilna. Bezpieczeństwo na jeszcze lepszym poziomie oferują hamulce firmy Nissin z ABS’em BOSCH. Wisienką na torcie jest kolorowy wyświetlacz LCD z Bluetooth, dzięki któremu pozostaniesz w stałym kontakcie. Fabryka Loncin po raz kolejny zaskakuje i pokazuje światu, że stworzenie motocykla adventure w przystępnej cenie jest możliwe.
Bezkompromisowy pod każdym względem
Voge 500DS to motocykl oparty na sprawdzonych podzespołach. Zawieszenie marki KYB, hamulce Nissin i opony Pirelli, to gwarancja jakości i dbałości o detale. Za bezpieczeństwo hamowania odpowiada ABS Bosch, a za odpowiednią kulturę pracy silnika zgodnego z normami Euro5 odpowiada elektroniczny wtrysk paliwa tej samej marki.
Motocykl posiada kolorowy wyświetlacz LCD, który automatycznie dopasowuje się do warunków oświetlenia. Jak na prawdziwego ADV przystało, na czytelnym wyświetlaczu znajdziemy najważniejsze parametry dotyczące jazdy: wskaźnik biegu, wskaźnik ciśnienia opon, wskaźnik naładowania akumulatora, średnie spalanie. To wszystko w cenie 27 799 zł za wersję podstawową lub 30 999 zł za wersję z pełnym zestawem aluminiowych kufrów.
Co zaskakujące, w tej cenie projektanci zadbali także o łączność Bluetooth. Na ekranie wyświetlają się połączenia przychodzące, co daje możliwość pozostania w ciągłym kontakcie z bliskimi. Nie zabrakło również ładowarki USB, dlatego nie musisz się martwić, że podczas eksplorowania świata, zabłądzisz z powodu wyczerpanej baterii w nawigacji.
Duży prześwit, moc 35kW i łatwość prowadzenia sprawia, że nowego Voge możemy nazwać motocyklem wielozadaniowym. Przy średnim spalaniu na poziomie 3,8 l/100 km spisze się świetnie podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i dłuższych wojaży. Marzy ci się daleka podróż? Nic prostszego, 500DS występuje w opcji z trzema aluminiowymi kuframi, dzięki którym stanie się idealnym kompanem na długie wycieczki bez ograniczania zabieranego bagażu.
Voge 500DS: propozycja dla wymagających?
Za produkcję odpowiada chiński producent Loncin Industrial Group. Lata doświadczeń spowodowały, że Loncin zdobył zaufanie na światowych rynkach, co przypieczętowała współpraca z BMW i MV Agustą. Dzięki niej motocykle Voge wyróżniają się na tle konkurencji: jakością wykonania i ponadprzeciętnym wyposażeniem.
Nowy model, to propozycja nie tylko dla tych, którzy na motocyklu przejechali tysiące kilometrów. Odnajdą się na nim również motocykliści dopiero zaczynający swoją przygodę z jednośladami, a to wszystko dostępne już od 18 roku życia z kategorią A2.
Szczegółowe dane techniczne:
pojemność | 471 cm3 |
silnik | 8-zaworowy, rzędowy, dwucylindrowy |
rozrząd | DOHC |
chłodzenie | cieczą |
EFI | Bosch |
moc maksymalna | 35 kW / 8500 obr./min. |
moment obrotowy | 43 NM / 7000 obr./min |
norma środowiskowa | EURO5 |
rozruch | elektryczny |
skrzynia biegów | manualna, 6-biegowa |
długość | 2155 mm |
wysokość | 1355 mm |
szerokość | 850 mm |
rozstaw | 1445 mm |
wysokość kanapy | 815 mm |
prześwit | 185 mm |
waga | 205 kg |
dopuszczalna ładowność | 150 kg |
felga przednia | 3,5 x 17 |
opona przednia | Pirelli Angel 120/70 ZR17 |
hamulec przedni | dwie tarcze hamulcowe śr. 350 mm Nissin |
zawieszenie przednie | amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 105 mm KYB |
felga tylna | 4,5 x 17" |
opona tylna | Pirelli Angel 160/60 ZR17 |
hamulec tylny | tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin |
zawieszenie tylne | pojedynczy amortyzator, skok 120 mm KYB |
system abs | dwukanałowy ABS Bosch |
zbiornik paliwa | 17,2 l |
zużycie paliwa | 3,8 l / 100 km |
Strona modelu Voge 500DS: https://voge.pl/modele/500ds
Jesteś ciekaw jak spisuje się Voge 500DS w akcji? Przekonaj się sam, wejdź na stronę www.voge.pl/jazda-testowa, zapisz się na jazdę testową opisywanym modelem lub pozostałymi modelami producenta i poznaj bliżej jakość marki Voge.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeza dużo reklam nie idzie tego czytać
Odpowiedzi 150kg dopuszczalna ładowność ;) śmiech na sali
OdpowiedzKopia cb500x
OdpowiedzRozmiar kół i skoki zawieszeń wyraźnie pokazują jaki z niego adventure :)
Odpowiedz