Motocykle Voge na sezon 2023. Testowali¶my je na Torze Modlin
Druga połowa października rozpieszcza nas piękną pogodą. Nic dziwnego, że taki termin wybrał importer marki Voge na prezentację najnowszych modeli motocykli. Wybór lokalizacji okazał się doskonały. Tor Modlin jako ośrodek doskonalenia techniki jazdy pozwala na testowanie jednośladów w bezpiecznych warunkach. Nowoczesna infrastruktura, sale konferencyjne, taras widokowy oraz wymagający technicznie tor, który pokazuje zalety i wady pojazdu. Zaproszeni goście nie mieli na co narzekać. Dodatkowo nad całością jazd testowych pieczę objęli instruktorzy Marlena i Paweł. Przeprowadzili krótkie szkolenie z podstaw jazdy motocyklem oraz wprowadzili uczestników w podstawowe zagadnienia, związane z jazdą torową. A czym można było tego dnia pojeździć?
Voge 500DS
Dobrze już znany i doceniony przez dziennikarzy i użytkowników model turystyczny, oparty na renomowanych rozwiązaniach znanych producentów. Zawieszenie KYB, hamulce Nissin, ABS od Bosch. Wszystko połączone sztywną stalową ramą. Siedemnastocalowe aluminiowe obręcze kół zostały obute w opony Pirelli Angel GT. Spójrzmy prawdzie w oczy, to już nie są motocykle produkcji dalekowschodniej, które można nazwać klasą B.
Voge 500AC
Jest motocyklem dla osób, które nie chcą pozostawać w cieniu, chcą się wyróżniać i budzić zainteresowanie wszędzie tam, gdzie się pojawiają. Z jednej strony klasyczny dzięki okrągłej lampie, która przywodzi na myśl motocykle retro. Z drugiej zaś zdradza go pełne oświetlenie LED, które zdecydowanie dodaje nowoczesnego wyglądu. Dzięki takiemu połączeniu, otrzymaliśmy niezwykle ciekawego neo cafe racera. Mechanicznie tworzy on wraz z 500DS jedną rodzinę. Opiera się na tych samych częściach składowych. Jest to praktyka doskonale znana u wszystkich producentów jednośladów.
Voge 650DS
Od nierównego terenu po górskie serpentyny odkrywanie nowych horyzontów dzięki 650DS jest teraz na wyciągnięcie ręki. Niezawodny koń pociągowy DS jest napędzany sprawdzonym jednocylindrowym silnikiem o pojemności 652 cm3, który zapewnia moc 47 KM zgodnie z normą A2.
Gdy droga się kończy, zaczyna się przygoda, a 650DS oferuje doskonały poziom możliwości i użyteczności, zarówno na drodze, jak i poza nią, dzięki 19-calowym przednim i 17-calowym tylnym kołom. Wyposażony w opony Metzeler Turance 650DS jest gotowy do wyzwań. Tor Modlin był właśnie takim wyzwaniem dla Voge 650DS, z którym motocykl poradził sobie bardzo dobrze.
Voge 300 Rally
Nowy model Rally 300. Autentyczny motocykl wyprawowy klasy Adventure gotowy, aby zadowolić najbardziej wymagających użytkowników, którzy potrzebują lekkiego i funkcjonalnego jednośladu enduro w bardzo przystępnej cenie. Napędzany sprawdzonym silnikiem z modeli DS i AC, jednak z wyższą o 2 KM mocą. Szprychowe koła o rozmiarze 21 i 18 cali mają pomóc pokonać nawet najtrudniejszy teren. Voge 300 Rally właściwie nie posiada konkurencji. Jedynie Honda 300 Rally, która jest zdecydowanie droższa.
Voge 300DS i 300AC
To pochodzące z jednej rodziny motocykle, które napędza dokładnie ten sam silnik. Sprawdzona jednocylindrowa jednostka legitymuje się mocą 26 KM, co przy niezbyt dużej masie tych jednośladów zapewnia wystarczającą dynamikę. Obydwa modele doskonale sprawdzą się jako pojazdy dla osób zaczynających swoją przygodę z motocyklami. Łatwość manewrowania daje poczucie pewności siebie, a moc motocykla, oferuje frajdę z jazdy przy zachowaniu jednoczesnej kontroli.
Podsumowanie testów Voge na Torze Modlin
Jazdy testowe Voge na Torze Modlin to impreza, która powinna być powtórzona na wiosnę i rozszerzona o wszystkich chętnych. Teraz mogli w niej wziąć udział tylko zaproszeni goście oraz dealerzy marki. Nie zabrakło również dziennikarzy. Jednak to motocykliści, którzy na co dzień jeżdżą tymi pojazdami, powinni mieć możliwość wzięcia udziału w szkoleniu oraz jazdach testowych. Trzymamy kciuki, żeby udało się powtórzyć imprezę już na początku sezonu 2023.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze