tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Voge SR4 Max. Rośnie silny konkurent dla Japończyków i Koreańczyków?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Voge SR4 Max. Rośnie silny konkurent dla Japończyków i Koreańczyków?

Autor: Andrzej Sitek 2022.10.07, 12:56 Drukuj

Voge, marka należąca do chińskiego producenta motocykli Loncin, stopniowo zdobywa uznanie w Europie i Azji, szczególnie wśród motocyklistów szukających okazji do mniejszego obciążenia budżetu.

Dzięki ofercie ciekawych maszyn neo-retro i nakedów, motocykliści ze sportowymi ciągotami są w stanie uzyskać przyzwoite osiągi za ułamek ceny japońskich lub europejskich maszyn. Ale tym razem Voge kieruje swoją uwagę na odbiorców skuterów, a dokładniej na segment maxi skuterów, który w ostatnich latach zyskał dużą popularność. Być może uznacie, ze 350 cm3 pojemności to mało jak na "maxi", ale spójrzmy dokładniej, co oferują Chińczycy.  

NAS Analytics TAG

Największą zaletą maxi skuterów jest fakt, że znajdują się dokładnie pomiędzy skuterami a dużymi motocyklami, ponieważ zapewniają prostotę i łatwość użytkowania skutera, z możliwościami drogowymi średniej wielkości nakeda lub motocykla turystycznego. Voge SR4 Max nie jest w tym wypadku odstępstwem od reguły, ale czy naprawdę wszystko w nim jest "maxi"? 

Na pierwszy rzut oka, SR4 Max jest zgodny z dobrze znanym przepisem na skuter z charakterystycznym przedrostkiem w nazwie. Jest duży, ma dość miejsca, aby wygodnie rozlokować dwie osoby plus bagaż, a na dodatek posiada wystarczająco dużo mocy, aby zabrać swojego właściciela na długie, autostradowe trasy.

Jego jednocylindrowy silnik o pojemności 350 cm3 spełniający normy Euro 5 dobrze sobie poradzi, bo dzięki chłodzeniu cieczą i systemowi EFI silnik ten osiąga moc 28,5 KM przy 7500 obr./min i moment obrotowy 28 Nm przy 6000 obr./min. Silnik jest umieszczony nisko nad ziemią w stalowej ramie, co daje skuterowi pewność jazdy zarówno przy niskich, jak i wysokich prędkościach.

Skuter porusza się na 15-calowych kołach przednich i 14-calowych kołach tylnych, które owinięto sprawnymi i gwarantującymi dobrą przyczepność oponami Pirelli Angel, natomiast za zawieszenie odpowiada firma KYB ze standardowymi przednimi widelcami teleskopowymi i parą tylnych amortyzatorów z pięciostopniową regulacją.

Jeśli chodzi o hamulce, Voge dorzucił tarcze J.Juan na obu końcach, co jest o tyle ważne, że to marka, która należy do Brembo. Do tego dochodzi jeszcze dwukanałowy ABS Continental i system ostrzegania o nagłym hamowaniu. Inne udogodnienia to kontrola trakcji i hamulec postojowy montowany na kierownicy.

Listę udogodnień zamyka stosunkowo duży, siedmiocalowy, pełnokolorowy wyświetlacz TFT, który zawiera sporo dodatkowych informacji, w tym monitor ciśnienia w oponach i kamerę 1080P zamontowaną z przodu. Model SR4 Max posiada również bezkluczykowy system uruchamia, czyli może niewielki, ale bardzo wygodny patent. Oczywiście udogodnienia związane z przynależnością do rodziny maxi skuterów są równie liczne, w tym 41,5 litra miejsca pod siedzeniem, dwa schowki na telefon i portfel oraz port USB do szybkiego ładowania.

Ale najciekawsze zostawiłem na koniec. Voge SR4 Max to wydatek 7 195 euro. Nawet przy aktualny, niekorzystnym przeliczniku, 35 000 za maksi skuter o powyższych parametrach i z bogatym wyposażeniem, to bardzo dobra cena. Voge dorzuca również trzyletnią gwarancję, aby zbudować zaufanie do początkującej marki. Brzmi obiecująco.

Marka Voge jest obecna również w Polsce, ale na SR4 Max będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę