Trzy od¶wie¿one motocykle Hondy o pojemno¶ci 500 cm3 na prawo jazdy A2
Niezwykle popularne modele Hondy CB500F, CBR500R i CB500X otrzymały w roczniku modelowym 2022 unowocześnione silniki i podwozia, dzięki czemu jeszcze bardziej zwiększy się ich atrakcyjność zarówno wśród młodych, jak i doświadczonych motocyklistów.
Nowe widelce Showa 41mm SFF-BP USD, przejęte z czterocylindrowych modeli średniej wagi CB650R i CBR650R, są najważniejszymi elementami nowego przedniego układu zawieszenia, zapewniającymi lepsze prowadzenie. Są one teraz dopasowane w modelach CB500F i CBR500R do lżejszych aluminiowych felg o ramionach Y i współpracują z nowymi podwójnymi przednimi tarczami typu wave o średnicy 296 mm oraz radialnie montowanymi zaciskami Nissin. CB500X zaprojektowany z myślą o wyprawach ma te same nowe hamulce i zawieszenie, które posiadają modele siostrzane, jednak charakteryzuje się większym skokiem przedniego zawieszenia i lżejszym, większym 19-calowym przednim kołem.
Wszystkie trzy radosne, a przy tym oszczędne maszyny wyposażone są w nowy, lżejszy wahacz, o sztywniejszej akcji rotacyjnej, jednak mniejszej sztywności bocznej, co poprawia prowadzenie i osiągi w zakrętach. Mocny silnik o pojemności 500 cm3, będący sercem każdej z trzech maszyn, osiąga maksymalną moc 47,6 KM (35 kW) dopuszczalną dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2, jednak rocznik modelowy 2022 zyska nowe ustawienia PGM-FI, które poprawią charakterystykę i odczucie momentu obrotowego.
Model bezowiewkowy CB500F otrzyma w roczniku modelowym 2022 trzy nowe, żywe kolory: Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic i Pearl Dusk Yellow, natomiast sportowa CBR500R będzie dostępna w nowym kolorze Mat Gunpowder Black Metallic, z rzucającymi się w oczy nowymi grafikami, podkreślającymi jej wyścigowe dziedzictwo. Model CB500X otrzyma na rok 2022 dwa nowe kolory: Mat Gunpowder Black Metallic i Pearl Organic Green. Wszystkie trzy motocykle będą również dostępne w klasycznej kolorystyce Hondy Grand Prix Red.
Kompaktowe wymiary i przyjazne maniery tria "pięćsetek" sprawiają, że są on łatwe do opanowania, do jazdy i jej doskonalenia. Jednocześnie jest to prawdziwa fabryka przyjemności dla wszystkich, którzy szukają weekendowej rozrywki, niezależnie, czy przesiadają się z motocykla klasy 125, czy też ze znacznie większego jednośladu.
Honda sprzedała w Europie ponad 106 000 egzemplarzy maszyn z tria CB/CBR od ich wprowadzenia w 2013. roku. Każdy z modeli zajmuje swoje miejsce w odrębnej grupie bogatej linii produktów Hondy. "Roadster" CB500F stanowi prawie połowę sprzedaży całej trójki, przedstawiciel świata wyścigów CBR500R - 18%, a w segmencie adventure 35% stanowi CB500X.
Badania Hondy, przeprowadzone na reprezentatywnej próbie, wykazują atrakcyjność tych trzech maszyn w różnych grupach klientów. Aż 45% właścicieli CB500F i 37% właścicieli CBR500R to początkujący kierowcy, z czego odpowiednio 45% i 60% nie przekroczyło 34 roku życia - świadczy to o ważnej roli modeli we wprowadzaniu nowych motocyklistów do świata jednośladów.
Z drugiej strony, ponad 75% właścicieli CB500X to doświadczeni kierowcy, a kolejne 15% przyciągnęły do świata motocykli wszechstronność i atrakcyjność kompaktowego przedstawiciela klasy adventure, o stylistyce off-road, zawieszeniu o długim skoku i wyprostowanej pozycji kierowcy.
Więcej informacji o modelach znajdziecie: CB500F 2022, CBR500R 2022, CB500X 2022.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze