Triumph Tiger 900 to najnowsze wcielenie „małego” tygrysa. Model ten jest następcą Tigera 800 i jego pojawienie się to następstwo wprowadzenia normy emisji spalin EURO 5. Model występuje w trzech wersjach - podstawowej oraz Tiger 900 GT i Tiger 900 Rally. Producent znacząco zaktualizował motocykl. Jego sercem jest silnik o pojemności 888 cm3 i mocy maksymalnej 93,9 KM. Moment obrotowy urósł do 87 Nm - czyli o 8 Nm. Oprócz nowego silnika pojawiła się nowa, stalowa rama kratownicowa oraz przykręcany, aluminiowy tylny stelaż.
Triumph Tiger 900 - dla każdego coś miłego
Dodanie wersji Pro sprawia, że Tiger 900 występuje aż w pięciu odsłonach - podstawowej, Rally, Rally Pro, GT i GT Pro. W wersji Rally znajdziemy szprychowe felgi, regulowane zawieszenie Showa i wyżej umiejscowioną kierownicę. Wersja GT posiada aluminiowe felgi i nieco niżej umiejscowioną kierownicę. Oprócz tego już w podstawowych wersjach mamy podgrzewane manetki. W wersjach Pro znalazły się takie dobrodziejstwa jak podgrzewana kanapa, halogeny i system monitorowania ciśnienia w oponach.
Triumph Tiger 900 to mocny zawodnik w klasie okupowanej przez BMW, Yamahę, Hondę i KTM. Najważniejsze cechy motocykla to bardzo dobry stosunek jakości do ceny, oryginalność oraz bogate wyposażenie.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze