tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Tiger 900 model 2024. Test w terenie. Co się zmieniło?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Tiger 900 model 2024. Test w terenie. Co się zmieniło?

Autor: Łowca 2023.12.18, 13:11 Drukuj

Za nami drugi dzień spędzony za sterami Triumpha Tigera 900. Dziś skupiliśmy się na wersji Rally Pro i jeździliśmy poza asfaltami. A szybkich, krętych, technicznych, piaszczystych, czy kamienistych tras w Andaluzji nie brakuje...

NAS Analytics TAG

W terenie na pierwszy plan wychodzi zmieniona ergonomia motocykla. Dla jednych bliżej przysunięta kierownica będzie dobrą wiadomością, dla innych niekoniecznie, bo będzie po prostu za blisko. Ja dla przykładu należę do tego drugiego grona. Wszyscy natomiast ucieszą się z wygodniejszego siodła, przyjemnie wyprofilowanego baku w okolicy kolan, lepszej interakcji z motocyklem, możliwości lepszego zintegrowania się z motocyklem podczas jazdy w pozycji na stojąco.

Czy w terenie czuć wyższą moc? Szczerze mówiąc - nie za bardzo. Na szutrach i luźnych nawierzchniach wąskim gardłem i tak pozostaje poziom dostępnej przyczepności. Jako że jest ona niska, to po prostu wyższej mocy i tak nie daje się przełożyć na lepsze przyspieszenia. Podobnie jak w poprzedniku świetnie spisuje się podwozie Tigera. Jest ono stabilne, nie dobija nawet przy forsownej jeździ i daje spore możliwości regulacji. Bardzo dobrze działają hamulce, które w wersji na rok 2024 są teraz sprzężonym systemem. Oznacza to, że użycie hamulca przedniego aktywuje również hamulec tylny. Gdy naciskacie hamulec tylny, to lekko hamowany jest również przód. To sprzyja stabilności maszyny podczas hamowania i rzeczywiście 900-tka pozostaje imponująco stabilna podczas hamowania na kamienistych, nierównych podłożach.

Rally Pro jest tak dobry po zjechaniu z asfaltu, że… aż chce się nim zjeżdżać z asfaltu. Już od wtorku wszystkie wersje dostępne będą w salonach. Idźcie i pomacajcie, a przekonacie się również, że malowania wyglądają o niebo lepiej na żywo, niż na zdjęciach!

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę