tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Tiger 800 XR i XC - cztery w jednym
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Tiger 800 XR i XC - cztery w jednym

Autor: Beavis 2014.11.18, 08:47 Drukuj

Tiger 800 XRx i XCx seryjnie wyposażone są w osłony rąk, tempomat, szybę z możliwością regulacji bez narzędzi i rozbudowany komputer pokładowy.

Nie tak dawno pisaliśmy o tym, że w przyszłym roku rodzina Tiger 800 mocno się powiększy. Pozornie skomplikowane nazewnictwo kryje za sobą tak naprawdę dwa główne modele - nakierowanego na szosę i daleką turystykę XR oraz offroadowego XC. Jeden i drugi motocykl będzie dostępny także w lepiej wyposażonej wersji "x". Wszystkie motocykle z serii Tiger 800 seryjnie posiadają kontrolę trakcji, ABS (który można wyłączyć!) oraz system ride-by-wire, gniazdo 12V oraz regulowane klamki. Motocykle przeszły wizualny lifting czasy oraz paneli bocznych. Te ostatnie mają teraz efektywniej odprowadzać ciepło z chłodnic. Brytyjski producent deklaruje także spalanie niższe o 17% w stosunku do poprzednika.

NAS Analytics TAG

Szosowy Tiger XR posiada zawieszenia marki Showa z lagami o grubości 43mm. Z tyłu pracuje amortyzator tej samej marki z możliwością dostosowania napięcia wstępnego sprężyny. Offroadowy XC dostał za to wypasione zawieszenie WP, z widelcem z pełną regulacją oraz amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego i odbicia. Różnią się także wielkości kół - XR toczy się na odlewanych, aluminiowych felgach w rozmiarach 19 i 17 cali, XC na szprychowych felgach z przednim kołem w offroadowym rozmiarem 21 cali.

Świetnie prezentują się modele z dodatkową literą "x" w nazwie. XRx i XCx seryjnie wyposażone są w osłony rąk, tempomat, szybę z możliwością regulacji bez narzędzi i rozbudowany komputer pokładowy. Motocykle posiadają trzy zmienne tryby jazdy (Road, Off-Road i Rider Mode), przy czym ostatni tryb pozwala na dowolne ustawienie poszczególnych parametrów - siły ingerencji ABSu czy kontroli trakcji. Kierunkowskazy wyłączają się automatycznie, turyści docenią też centralą podstawkę. XCx dodatkowo posiada sporych rozmiarów aluminiową płytę pod silnikiem oraz gmole.

Ah, tak, Tigera reklamuje teraz Bear Grylls:

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę