Testujemy Hondê VFR800 2014!
Właśnie jesteśmy na oficjalnej prezentacji modelu Honda VFR800. Nowy motocykl, który będzie musiał zmierzyć się z legendą swojego poprzednika przeszedł sporą modernizację. Oznacza to nową, aluminiową ramę, która jest o 3 kg lżejsza, nowy jednoramienny wahacz, nowy układ wydechowy, bardzo podobny do innych modeli Hondy (pojedynczy).
VFR800F dostała także regulowane siedzenie, przednie światło LED, zbiornik paliwa o pojemności 21,5 litra oraz całkowicie nowy zestaw wskaźników. Co tyczy się silnika, oczywiście nadal mamy V4 i mocy 105 KM, ale fakt ten można raczej uznać za pozytywny zważywszy na spore uwielbienie tej jednostki wśród fanów. Warto dodać, że na liście wyposażenia dodatkowego widnieje... quickshifter. Dodajmy na koniec, że dzięki kuracji odchudzającej nowa VFR800F jest lżejsza od poprzednika aż o 10 kg.
Tyle teoria, już wkrótce będziemy wiedzieli jak ten motocykl jeździ i czy zmiany w nim dokonane obrały dobry kierunek. A tutaj mamy dla Was mały przedsmak emocji związanych z jazdą wskrzeszoną legendą…
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeZa pomys³ wskrzeszenia modelu PLUS Za wykonanie.............. silnik z VTEC-a zamiast powróciæ do kó³ zêbatych. T³umik to jakie¶ nieporozumienie..... W VTEC-u by³o lepsze rozwi±zanie. Przód ...
OdpowiedzZa hugo nie mam pojêcia, co Wam nie pasuje w tym motocyklu. Przecie¿ to ma byæ reaktywacja i wysz³o ¶wietnie. Powtórzê siê: bardzo chêtnie widzia³bym w podobnym tonie now±-star± Africê Twin!
OdpowiedzZa hugo nie mam pojêcia, co Wam nie pasuje w tym motocyklu. Przecie¿ to ma byæ reaktywacja i wysz³o ¶wietnie. Powtórzê siê: bardzo chêtnie widzia³bym w podobnym tonie now±-star± Africê Twin!
Odpowiedzdramat firmy - pod koniec lat 80-tych, ponad cwierc !!!!!!!!!!!!! wieku temu to by³ szok, teraz wstyd za odgrzewanie kotletów....
Odpowiedz"...oczywi¶cie nadal mamy V4 i mocy 105 KM, ale fakt ten mo¿na raczej uznaæ za pozytywny zwa¿ywszy na spore uwielbienie tej jednostki w¶ród fanów" Co prosze? Uwielbienie? Nie spotkalem nikogo w ...
OdpowiedzWazy 10 kilo mniej.... roznica w spalaniu pewnie bedzie zadna w porownaniu do vteca. Swoja droga pamietajmy, ze ta v-ka nie jest zbyt oszczednym silnikiem... ale dzieki temu nadrabia trwaloscia i elastycznoscia.
OdpowiedzSmigam Vteciem ju¿ prawie 4 rok i mam za sob± ponad 30 tys km i ten silnik jest ekonomiczny o ile jest zdrowy mój pali od 4,6 do max 8,5 ale ¶rednio ok 5,5. Wiêc jest Wporz±dku, przejecha³em ju¿ dwa razy Czarnogórê i raz albanie :)
OdpowiedzTroche mi podchodz± tematy artyku³u pod to co robi wp.pl . TESTUJEMY HONDE VFR !!! (testy juz za miesi±c) buahahaha
OdpowiedzPrzepraszam ale nie rozumiem o co Ci chodzi?
Odpowiedz