Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
#OMG...
Zima. Smutno. Chłodno. Wieje. Szaro. Jest kilka sposobów na poprawienie nastroju w taką paskudną porę roku jaką niewątpliwie zima jest. Tak, tak, wiemy, że są narty, snowboard, bla, bla, bla. Ale chyba nic tak nie poprawia krążenia krwi i humoru jak oglądanie absolutnie wściekłego Suzuki GSX-R 1100 Turbo. Gixxer 1100, jak wiadomo, był wyposażony w kuloodporny silnik o mocy 150 KM, który był tak mało wyrafinowany, że nawet Wikingowie uważali go za relikt przeszłości. Jednak miał szereg zalet. Po pierwsze, nie dało się go zepsuć, nawet jeśli byłeś stunterem. Po drugie, można było modyfikować go do woli, pakując w niego wielkie Turbo. Rzecz jasna, najpierw trzeba się pomodlić, ale efekty są mniej więcej takie:
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCo to za model rękawic? Najnowsze GP Pro Alpiny? :)
Odpowiedzopowiem wam historie jedzie sobie gosc na nowey hai autostrada z pełna predkoscia 300 km/h a tu go mija gixer z 90 roku z predkosca swiiatła jadac dodatkowo wta sama strone;) koniec histori ...
OdpowiedzDo jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume.
Odpowiedza co złego w ciągłej jeździe na gumie?
Odpowiedzto ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .
Odpowiedzosobiscie poszedłbym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wydłuzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h władowałby tylko wysiegnik ja bym wyposrodkował to wachacz o 20 cm dłuzszy +wysiegnik .
Odpowiedzchyba zeby zamontowac wysiegnik na amorze stale majacego kontakt z asfaltem
OdpowiedzZa to z dłuższym wahaczem cały czas latałby bokiem i opona co 100km do wymiany :)
Odpowiedzmam takie samo zdanie na ten temat.
Odpowiedz