Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagañca
#OMG...
Zima. Smutno. Chłodno. Wieje. Szaro. Jest kilka sposobów na poprawienie nastroju w taką paskudną porę roku jaką niewątpliwie zima jest. Tak, tak, wiemy, że są narty, snowboard, bla, bla, bla. Ale chyba nic tak nie poprawia krążenia krwi i humoru jak oglądanie absolutnie wściekłego Suzuki GSX-R 1100 Turbo. Gixxer 1100, jak wiadomo, był wyposażony w kuloodporny silnik o mocy 150 KM, który był tak mało wyrafinowany, że nawet Wikingowie uważali go za relikt przeszłości. Jednak miał szereg zalet. Po pierwsze, nie dało się go zepsuć, nawet jeśli byłeś stunterem. Po drugie, można było modyfikować go do woli, pakując w niego wielkie Turbo. Rzecz jasna, najpierw trzeba się pomodlić, ale efekty są mniej więcej takie:
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeCo to za model rêkawic? Najnowsze GP Pro Alpiny? :)
Odpowiedzopowiem wam historie jedzie sobie gosc na nowey hai autostrada z pe³na predkoscia 300 km/h a tu go mija gixer z 90 roku z predkosca swiiat³a jadac dodatkowo wta sama strone;) koniec histori ...
OdpowiedzDo jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chc±c czy nie chc±c moto ca³y czas wstaje na gume.
Odpowiedza co z³ego w ci±g³ej je¼dzie na gumie?
Odpowiedzto ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencja³u który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczy³by niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyn± rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .
Odpowiedzosobiscie poszed³bym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wyd³uzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h w³adowa³by tylko wysiegnik ja bym wyposrodkowa³ to wachacz o 20 cm d³uzszy +wysiegnik .
Odpowiedzchyba zeby zamontowac wysiegnik na amorze stale majacego kontakt z asfaltem
OdpowiedzZa to z d³u¿szym wahaczem ca³y czas lata³by bokiem i opona co 100km do wymiany :)
Odpowiedzmam takie samo zdanie na ten temat.
Odpowiedz