Skuter Kawasaki J300 pod nasz± lup±
Zostawiając za sobą pierwszy poważny atak zimy w Polsce, udaliśmy się na południe Portugalii na europejską prezentację nowego skutera Kawasaki J300.
To jedna z najważniejszych prezentacji motocyklowych tej zimy. Dlaczego? Nie dlatego, że ta maszyna dysponuje nieznaną dotychczas mocą, czy też dlatego, że kryje w sobie rozwiązania techniczne, których nie ma jeszcze w innych skuterach. Również cena J300 nie ustanawia żadnych nowych rekordów.
Skuter Kawasaki J300 jest szalenie ważną i interesującą nowością, ponieważ nie tylko stanowi zupełnie nowy produkt w ofercie koncernu z Akashi, ale który także (a może przede wszystkim) obrazuje zmianę myślenia i filozofii wewnątrz japońskich koncernów motocyklowych. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że Kawasaki przez lata konsekwentnie odrzucało możliwość produkcji właśnie skuterów, jako pojazdów nie wpisujących się w strategię i wizerunek marki.
Wszystko wskazuje na to, że Kawasaki J300 2014 nie będzie w 100% autorską konstrukcją Zielonych, a konstrukcją założeniami i formą zbliżoną do Kymco K-XCT 300i, z którego zapożyczono napęd i niektóre elementy nadwozia. Jaki będzie wynik takiej współpracy Japończyków i Tajwańczyków?
No właśnie to chcemy sprawdzić. Jutro na ulicach nadmorskiego Lagos oraz na drogach wijących się wzdłuż okolicznych gór, postaramy się wycisnąć z J300 wszystko co możliwe. O wynikach tego wyciskania poinformujemy Was już wkrótce!
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzePo pierwsze, jestem w szoku: Kawa nareszcie zdecydowa³a siê na skutery. Po drugie: Skoro nie widaæ ró¿nicy to po co przep³acaæ :) Wybiorê tañszego Kymco ni¿ dro¿sze Kawasaki. Skoro Kawa bazuje na ...
OdpowiedzPodejrzewam, ze to jest Kymco z lepszymi oponami. Prosze bez ceregieli wyluszczyc wszystkie roznice pomiedzy Kawasaki, a kymco.
OdpowiedzJaki jest sens p³acic wiecej za przemalowane Kymco?
Odpowiedz