SPECYFIKACJA TECHNICZNA
SKORUPA AIM+
- Skorupa wykonana z sześciowarstwowego multikompozytu (włókien szklanych , organicznych, 3D oraz
- włókien „high performance”) – idealny balans pomiędzy elastycznością i odpornością materiału na uderzenia.
- 4 rozmiary skorupy - perfekcyjne dopasowanie (4 - osobna dla: S,M,L,XL).
- Wyjątkowy sportowy kształt. Doskonała aerodynamika wypracowana w tunelu aerodynamicznym oraz przy licznych testach drogowych.
- Spojler niezależny od górnych otworów wentylacyjnych – umiejscowienie optymalne aerodynamicznie.
- Spełnia normę ECE 22/05.
WYPEŁNIENIE EPS O ZRÓŻNICOWANEJ GĘSTOŚCI
- Zastosowanie wypełnienia EPS o różnej gęstości - uzyskanie właściwej absorpcji energii uderzenia.
NOWA SZYBA CW-1
- Niezwykle szczelne połączenie szyby z uszczelką skorupy kasku.
- Udoskonalona uszczelka – lepsze wyciszenie.
- Zaawansowany system fog-free - powiększona wkładka nieparująca „Pinlock”.
- Podniesiona krawędź górna wizjera – lepsza widoczność w czasie jazdy w pochylonej pozycji ciała.
SAMOREGULUJĄCY SYSTEM SZYBKIEGO DEMONTAŻU Q.R.S.A.
- System umożliwiający łatwy demontaż wizjera oraz mniejsze ryzyko otwarcia wizjera podczas jazdy lub pod wpływem uderzenia.
- Mechanizm z funkcją samoczynnego dociągania wizjera do uszczelki.
CAŁKOWICIE WYJMOWANE WNĘTRZE Z 3 RÓŻNYCH TYPÓW MATERIAŁU
- E.Q.R.S. – system awaryjnego demontażu wkładek bocznych – rozwiązanie na rzecz bezpieczeństwa kierowcy.
- Perfekcyjne dopasowanie - wkładki boczne wykonane z 5 warstw wysokiej jakości pianki poliuretanowej dostępne w 6 rozmiarach.
- Wnętrze wykonane z włókien syntetycznych - pochłania oraz odprowadza wilgoć dwukrotnie szybciej niż konwencjonalne wyściółki wykonane z nylonu.
- Tkaniny o zróżnicowanej fakturze, miękkości oraz wytrzymałości.
- Całkowicie wyjmowane wnętrze - przystosowany do prania.
SYSTEM WENTYLACJI
- Ultra wydajna wentylacja – pochodząca bezpośrednio z MotoGP.
- Efektywne ukierunkowanie strumienia powietrza w kasku – zminimalizowanie problemu parującej szyby.
- Wloty wentylacji w części szczękowej, na czole oraz na górnej krawędzi otworu w najlepszym miejscu, by do kasku dostawało się możliwie najwięcej świeżego powietrza.
- Wykorzystanie efektu „negatywnego” ciśnienia – efektywne usuwanie nieświeżego i gorącego powietrza z kasku.
- 8 wylotów - odprowadzenie gorącego i nieświeżego powietrza z całego wnętrza kasku.
- Otwory wentylacyjne niezależne od spojlera – idealne położenie.
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze