Shoei Polska - spotkanie sieci dealerskiej
W ubiegły weekend, w jednym z beskidzkich ośrodków wypoczynkowych odbyło się ogólnopolskie spotkanie dealerów kasków motocyklowych marki Shoei . Tematem przewodnim zebrania była prezentacja najnowszych modeli kasków XR-1100 i X-Spirit II oraz szkolenie z zakresu wykonywania czynności serwisowych. Na zjazd zostali zaproszeni reprezentanci salonów sprzedaży polskiej sieci dealerskiej Shoei oraz media motocyklowe. Gośćmi specjalnymi byli Oliver Wieden (dyrektor sprzedaży) i Jens Hoffman (główny technik) z firmy Shoei Europe.
Na wstępie kilkugodzinnej konferencji pokrótce omówiona została historia oraz struktura firmy Shoei. Dla większości osób, które brały już udział we wcześniejszych tego typu spotkaniach, było toprzypomnienie, jednak dla nowych uczestników informacje te okazały się bardzo ciekawe. Niemniej interesujące były również prezentacje poszczególnych kasków, a zwłaszcza nowych modeli XR-1100 oraz X-Spirit II. Omówione zostały świeże rozwiązania konstrukcyjne wykorzystane przy budowie nowych modeli, takie jak udoskonalony system wentylacji, czy też sposób działania udoskonalonego mechanizmu zamykania szybki. Przeanalizowano również strukturę i materiały wykorzystywane do budowy skorup kasków Shoei. Całość części teoretycznej uzupełniono multimedialną prezentacją, której fragment dotyczący kasku XR-1100 możecie zobaczyć na niżej zamieszczonym filmie.
W części praktycznej, którą poprowadził Marcin Dworczyński oraz Jens Hoffman, każdy z uczestników spotkania miał do swojej dyspozycji własne stanowisko serwisowe. Na nich wszyscyuczyli się najważniejszych czynności serwisowych polegających na: montażu i demontażu mechanizmu zamykania szybki kasku, jego regulacji, wymiany oraz doboru poduszek bocznych wnętrza kasku, czy też czyszczenia wizjera, a także otworów wentylacyjnych. Na zakończenie dnia uczestnicy udali się na wspólną, integracyjną kolację, podczas której sprzedawcy kasków Shoei z całej Polski wymienili się poglądami i spostrzeżeniami na tematy w mniejszym lub większym stopniu związane z polskim rynkiem motocyklowym.
O wyjaśnienie celu organizacji spotkań osób oraz firm tworzących polską sieć dealerską marki Shoei, poprosiliśmy Marcina Wójcika z Shoei Polska.
„Spotkania takie jak te są dla nas bardzo ważne z wielu względów. Poruszamy tematy nowych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystanych do budowy kasków Shoei, omawiamy także kwestie bezpieczeństwa. Jednak przede wszystkim gromadzimy i wspólnie przedstawiamy opinie oraz sugestie naszych klientów. Za pośrednictwem Olivera Wiedena jesteśmy w bardzo bliskim kontakcie z fabryką w Japonii i możemy przekazać im wskazówki polskich użytkowników produktów marki Shoei, które zostaną uwzględnione przy projektowaniu nowych kasków."
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze