tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Shoei Polska - spotkanie sieci dealerskiej
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Shoei Polska - spotkanie sieci dealerskiej

Autor: Eristof 2009.11.10, 16:44 Drukuj

W ubiegły weekend, w jednym z beskidzkich ośrodków wypoczynkowych odbyło się ogólnopolskie spotkanie dealerów kasków motocyklowych marki Shoei . Tematem przewodnim zebrania była prezentacja najnowszych modeli kasków XR-1100 i X-Spirit II oraz szkolenie z zakresu wykonywania czynności serwisowych. Na zjazd zostali zaproszeni reprezentanci salonów sprzedaży polskiej sieci dealerskiej Shoei oraz media motocyklowe. Gośćmi specjalnymi byli Oliver Wieden (dyrektor sprzedaży) i Jens Hoffman (główny technik) z firmy Shoei Europe.

Na wstępie kilkugodzinnej konferencji pokrótce omówiona została historia oraz struktura firmy Shoei. Dla większości osób, które brały już udział we wcześniejszych tego typu spotkaniach, było toprzypomnienie, jednak dla nowych uczestników informacje te okazały się bardzo ciekawe. Niemniej interesujące były również prezentacje poszczególnych kasków, a zwłaszcza nowych modeli XR-1100 oraz X-Spirit II. Omówione zostały świeże rozwiązania konstrukcyjne wykorzystane przy budowie nowych modeli, takie jak udoskonalony system wentylacji, czy też sposób działania udoskonalonego mechanizmu zamykania szybki. Przeanalizowano również strukturę i materiały wykorzystywane do budowy skorup kasków Shoei. Całość części teoretycznej uzupełniono multimedialną prezentacją, której fragment dotyczący kasku XR-1100 możecie zobaczyć na niżej zamieszczonym filmie.

NAS Analytics TAG

W części praktycznej, którą poprowadził Marcin Dworczyński oraz Jens Hoffman, każdy z uczestników spotkania miał do swojej dyspozycji własne stanowisko serwisowe. Na nich wszyscyuczyli się najważniejszych czynności serwisowych polegających na: montażu i demontażu mechanizmu zamykania szybki kasku, jego regulacji, wymiany oraz doboru poduszek bocznych wnętrza kasku, czy też czyszczenia wizjera, a także otworów wentylacyjnych. Na zakończenie dnia uczestnicy udali się na wspólną, integracyjną kolację, podczas której sprzedawcy kasków Shoei z całej Polski wymienili się poglądami i spostrzeżeniami na tematy w mniejszym lub większym stopniu związane z polskim rynkiem motocyklowym.

O wyjaśnienie celu organizacji spotkań osób oraz firm tworzących polską sieć dealerską marki Shoei, poprosiliśmy Marcina Wójcika z Shoei Polska.

„Spotkania takie jak te są dla nas bardzo ważne z wielu względów. Poruszamy tematy nowych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystanych do budowy kasków Shoei, omawiamy także kwestie bezpieczeństwa. Jednak przede wszystkim gromadzimy i wspólnie przedstawiamy opinie oraz sugestie naszych klientów. Za pośrednictwem Olivera Wiedena jesteśmy w bardzo bliskim kontakcie z fabryką w Japonii i możemy przekazać im wskazówki polskich użytkowników produktów marki Shoei, które zostaną uwzględnione przy projektowaniu nowych kasków."

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Kaski Shoei spotkanie dealerskie 2009Shoei X-Spirit II model pokazowy
NAS Analytics TAG
Modele kaskow ShoeiMarcin Wojcik Oliver Wieden prezentacja shoei
Spotkanie dealerow Shoei Polska 2009 zajecia praktyczneSpotkanie%20dealerskie shoei polska stanowiska serwisowe
Shoei J-WingLech Potynski spotkanie polskiej sieci dealerskiej shoei
Shoei kaski spotkanie dealerskie 2009Shoei kaski spotkanie sieci dealerskie 2009
stanowiska serwisowe shoei spotkanie dealerow 2009Kaska shoei zdejmowanie kasku z glowy poszkodowanego
Kocierz hotel zjazd polskich dealerow marki shoeiKonferencja zebranie dealerskie sprzedawcow kaskow shoei
Oliver Wieden Shoei EuropeBaner reklamowy shoei xr-1100
Xr-1100 stanowisko serwisoweWojcik Marcin shoei Polska
Hotel Kocierz spotkanie Shoei Polska
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê