Shoei Qwest - nowość na 2011
Nowy Shoei Qwest - i znowu nic nie będzie takie samo w podróżowaniu motocyklem. Chcesz aby w kasku motocyklowym było cicho? Będzie najciszej w historii turystycznych kasków motocyklowych.
Shoei od 2008 roku zaprezentował trzy nowe modele kasków. W 2008 r. VFX-W, obecnie jeden z najbardziej popularnych kasków off-roadowych, w 2009 r. dwa integralne: XR-1100, czyli sportowo-turystyczny kask dla wymagających oraz X-Spirit II - przeznaczony do wyścigów motocyklowych.
W tym roku Shoei zwrócił się w stronę turystyki motocyklowej, kładąc nacisk na wygodę i komfort użytkownika. W ten sposób powstał całkowicie nowy kask turystyczny: Qwest. Jest to najcichszy, wyprodukowany do tej pory kask motocyklowy. Poziom hałasu został ograniczony aż o 60% w stosunku do poprzednika (2,2 dB). Udało się osiągnąć taki efekt między innymi dzięki poprowadzeniu kanałów wentylacji przy skorupie.
Komfort użytkowania zapewniają:
- ograniczenie poziomu hałasu
- 5 różnych rozmiarów skorup (oddzielna dla XXS-XS, S-M, L, XL-XXL i XXXL)
- wydajna wentylacja kanałowa pomiędzy warstwami wypełnienia EPS z regulowanymi wylotami w tyle kasku
- nowy wizjer CW-1 (zastosowany do tej pory w XR-1100 i X-Spirit II) z wkładką Pinlock na całym wizjerze
- możliwość wymiany wkładek policzkowych z 6 rozmiarów (31, 33, 35, 37, 39, 41 mm)
- wyjmowane do prania wkładki policzkowe i poszycia pasków
- wystarczająco miejsca na interkomy i miejsce na okulary
Qwest będzie dostępny już od 1. września 2010 r. u wszystkich dealerów Shoei w Polsce w kolorach: czarny, biały, czarny mat, srebrny, szary mat i czerwony oraz kilku grafikach. Jego cena zaczynała się będzie od 1549 złotych. Więcej informacji znaleźć można na europejskiej stronie Shoei o Qwescie.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
SKORUPA AIM+
- Skorupa wykonana z sześciowarstwowego multikompozytu (włókien szklanych, organicznych, 3D oraz włókien
- „high performance”) – idealny balans pomiędzy elastycznością i odpornością materiału na uderzenia.
- 4 rozmiary skorup - perfekcyjne dopasowanie (XXS-S, M, L, XL-XXL).
- Spełnia normę ECE 22/05.
WYPEŁNIENIE EPS O ZRÓŻNICOWANEJ GĘSTOŚCI
- Zastosowanie podwójnego wypełnienia EPS o różnej gęstości - uzyskanie właściwej absorpcji energii uderzenia.
NOWA SZYBA CW-1
- Niezwykle szczelne połączenie szyby z uszczelką skorupy kasku.
- Udoskonalona uszczelka – lepsze wyciszenie.
- Zaawansowany system fog-free - powiększona wkładka nieparująca „Pinlock”.
- Podniesiona krawędź górna wizjera – lepsza widoczność w czasie jazdy w pochylonej pozycji ciała.
SAMOREGULUJĄCY SYSTEM SZYBKIEGO DEMONTAŻU Q.R.S.A.
- System umożliwiający łatwy demontaż wizjera oraz mniejsze ryzyko otwarcia wizjera podczas jazdy lub pod wpływem uderzenia.
- Mechanizm z funkcją samoczynnego dociągania wizjera do uszczelki.
WYJMOWANE WKŁADKI POLICZKOWE I POSZYCIA PASKÓW
- Perfekcyjne dopasowanie - wkładki boczne wykonane z 5 warstw wysokiej jakości pianki poliuretanowej dostępne w 6 rozmiarach.
- Wyjmowane wkładki policzkowe i poszycia pasków - przystosowany do prania.
SYSTEM WENTYLACJI
- Ultra wydajna wentylacja kanałowa.
- Wloty wentylacji w części szczękowej oraz na czole w miejscach najlepszego dopływu świeżego powietrza.
- Wykorzystanie efektu „negatywnego” ciśnienia – efektywne usuwanie nieświeżego i gorącego powietrza z kasku.
- 2 wyloty - odprowadzenie gorącego i nieświeżego powietrza z całego wnętrza kasku.
|
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeciekawe jak to bedzie z tym "najcichszy" bo ciezko mi sobie wyobrazic lepsze wyciszenie niz w R1 czy S1 Schubertha, no i bez blendy bieda troche :(
Odpowiedz