Shoei - bezpłatny serwis 19-21. lutego
Bezpłatny serwis kasków marki Shoei odbędzie się podczas II Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów w Warszawie
Podczas II Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów w Warszawie, Shoei zaprezentuje dwie nowości na sezon 2010: XR-1100 oraz X-Spirit II. Ich poprzednicy zrewolucjonizowali rynek kasków motocyklowych, a XR-1000 przez ostatnie lata ugruntował sobie pozycję lidera w sprzedaży kasków integralnych premium.
Odwiedzający stoisko, jak co roku skorzystają z możliwości przymiarki, wraz z wykorzystaniem różnych rozmiarów wyściółki, porad co do pielęgnacji, eksploatacji i fachowej pomocy w kwestii prawidłowego doboru produktu Shoei
Wszyscy, którzy wcześniej dokonali zakupu kasków marki Shoei w autoryzowanej sieci sprzedaży w Polsce, będą mogli poddać swoje skorupy bezpłatnemu serwisowi.
Podobnie jak w poprzednim sezonie, w roku 2010 dystrybutor Shoei pojawi się na większości najważniejszych imprez motocyklowych. W tym roku także będziecie mogli oddać swoje kaski w ręce wykwalifikowanego technika, posiadającego Certyfikat Serwisowy B, przyznawany przez japońską fabrykę. Certyfikat ten upoważnia do wykonywania wszelkich napraw poza ingerencją w skorupę i wypełnienie EPS.
Serwis obejmuje następujące czynności:
1. Sprawdzenie i regulację mechanizmów szyb:
Samodzielna regulacja mechanizmów szyb nie jest możliwa, bowiem jej dokonanie wymaga użycia specjalnej szyby regulacyjnej i narzędzi serwisowych. W przypadku zużycia mechanizmów mocujących, przewidziana jest ich bezpłatna wymiana.
2. Sprawdzenie pracujących mechanizmów wentylacji:
Weryfikacja poprawności działania mechanizmów wentylacji, a w przypadku zużycia - bezpłatna wymiana.
3. Konserwacja wszystkich uszczelek i elementów gumowych:
Zastosowanie specjalnego silikonu używanego w fabrykach w Japonii.
4. Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego kasku wraz z wyściółką wewnętrzną.
5. Czyszczenie kasku.
6. Porady dotyczące konserwacji, użytkowania i pielęgnacji.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeFajna sprawa, jednak Shoei to Shoei. Ale co z osobami, które przywiozły sobie kask z USA? Czemu akcja serwisowa dotyczy tylko kasków zakupionych w Polsce? A jak jest z kaskami kupionymi w innych ...
Odpowiedznie chce aby zabrzmialo to jak wazelina ale to jedna z rzeczy dla ktorych kupiłem XR1000 :-)
Odpowiedzjaka wazelina... jak dla mnie, to po prostu BARDZO FAJNA sprawa ze strony shoeia :)
Odpowiedz