Pulsar RS 200 oraz NS 200 - dwa niezawodne modele sportowych motocykli
Pulsar RS 200 oraz NS 200 już niebawem trafią do salonów dealerskich sieci Bajaj Poland. Te motocykle to nie tylko lekkie i zwinne maszyny, to również zaawansowana technologia, która sprawia, że mimo niecodziennej pojemności, potrafią zdeklasować większą konkurencję.
Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu opatentowanych rozwiązań za jego sterami można poznać smak prawdziwej adrenaliny. Skonstruowane na nowo i od podstaw Pulsar RS 200 oraz NS 200 pozwalają wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji.
Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na którą składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe (system DTS-i), układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Rozwijający aż 24,5 KM silnik wspierany jest przez optymalnie zestrojone podwozie oraz wydajne i wyposażone w układ ABS hamulce z tarczą o średnicy 300 mm z przodu, 230 mm z tyłu.
Nowoczesne podwozie oraz dynamiczny napęd świetnie uzupełnia niebanalna, sportowa stylistyka, której nie da się pomylić z żadną inną. Pulsary RS 200 oraz NS 200 już na postoju budzą sportowe emocje, a bogate wyposażenie jak soczewkowe reflektory z dodatkowymi światłami led, obła i podwójna tylna lampa w wersji RS, czy rozbudowany kokpit z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, pozwolą poczuć się jak na maszynie z dużo wyższej klasy pojemnościowej.
Połączenie walorów estetycznych z zaskakującymi osiągami i ponadprzeciętną jakością prowadzenia sprawia, że ten pojazd potrafi zostawić w tyle każdą konkurencję. Pod względem inżynierii, projektu, formy, czy osiągów - czterech filarów rodowodu Pulsara, RS 200 oraz NS 200 mają wszelkie predyspozycje, by zabrać każdego w nowy wymiar motocyklowej przygody.
Pulsar RS 200 oraz NS 200 to motocykle, które wyznaczają nowe trendy i pokazują, że nie potrzeba ogromnego silnika, by cieszyć się dynamiczną jazdą w czysto sportowym stylu. Niezależnie, czy to sportowy naked, czy obudowana wyścigówka, nowe Pulsary zawsze zapewnią przyjemną jazdę pełną lekkości i sportowego stylu. Wystarczy odkręcić gaz, by od razu poczuć pikantny charakter nowych graczy w sportowej lidze lekkich i zrywnych motocykli na prawo jazdy kategorii A2.
Pulsar RS 200 dostępny będzie w cenie 12 999 zł, a w wersji NS 200 w cenie 10 999 zł. Motocykle dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Niebawem do oferty dołączy również niepozbawiony charakteru Pulsar 125, którego, podobnie jak większe rodzeństwo, cechuje niespotykana w tej klasie dynamika napędu. Więcej szczegółów u najbliższego dealera, lub na www.bajaj.pl
Specyfikacja techniczna
PULSAR RS 200 |
Silnik |
Typ: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i, wtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą |
Pojemność: 199.5 cm3 |
Moc (kW przy obr/min): 18.01/9750 |
Moment obrotowy (Nm przy obr/min): 18.3/8000 |
Smarowanie: Mokra misa, obieg wymuszony |
Świeca zapłonowa(szt.): 3 |
Skrzynia biegów: 6-biegowa |
Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, manualne |
Zawieszenie |
Przód: Widelec teleskopowy 37 mm |
Tył: Centralny amortyzator |
Rama: Stalowa - tłoczona |
Hamulce i opony |
Hamulec przód: Single Channel ABS, 300 mm tarcza |
Hamulec tył: 230 mm tarcza |
Opona przód: 100/80-17 Radial |
Opona tył: 130/70-17 Radial |
Wymiary |
L×W×H (mm): 1999×765×1114 |
Rozstaw osi (mm): 1355 |
Pojemność zbiornika paliwa (L): 13 |
Wyposażenie elektryczne |
Akumulator: 12V 8Ah VRLA |
Oświetlenie: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO) |
PULSAR NS 200 |
Silnik |
Typ: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i, wtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą |
Pojemność: 199.5 cm3 |
Moc (kW przy obr/min): 17.32/9500 |
Moment obrotowy (Nm przy obr/min): 18.3/8000 |
Smarowanie: Mokra misa, obieg wymuszony |
Świeca zapłonowa(szt.): 3 |
Skrzynia biegów: 6-biegowa |
Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, manualne |
Zawieszenie |
Przód: Widelec teleskopowy 37 mm |
Tył: Centralny amortyzator |
Rama: Stalowa - tłoczona |
Hamulce i opony |
Hamulec przód: Single Channel ABS, 280 mm tarcza |
Hamulec tył: 230 mm tarcza |
Opona przód: 100/80-17 Radial |
Opona tył: 130/70-17 Radial |
Wymiary |
L×W×H (mm): 2017×804×1195 |
Rozstaw osi (mm): 1363 |
Pojemność zbiornika paliwa (L): 12 |
Wyposażenie elektryczne |
Akumulator: 12V 8Ah VRLA |
Oświetlenie: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO) |
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzePytanie tylko, jak bêdzie z popytem. 200, æwiartki i 300 nie nale¿± do popularnych pojemno¶ci. Chocia¿ cena za nówkê z takimi parametrami mo¿e zachêcaæ. W koñcu np. KTM czy Husqvarna nale¿± do ...
OdpowiedzChyba za bardzo siê rozpêdzacie z t± nowoczesno¶ci± .Mo¿e od Junaka lepszy ,ale bez przesady:D
Odpowiedz