tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Pulsar RS 200 oraz NS 200 - dwa niezawodne modele sportowych motocykli
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Pulsar RS 200 oraz NS 200 - dwa niezawodne modele sportowych motocykli

Autor: Promocja 2018.04.04, 11:41 2 Drukuj

Pulsar RS 200 oraz NS 200 już niebawem trafią do salonów dealerskich sieci Bajaj Poland. Te motocykle to nie tylko lekkie i zwinne maszyny, to również zaawansowana technologia, która sprawia, że mimo niecodziennej pojemności, potrafią zdeklasować większą konkurencję.

Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu opatentowanych rozwiązań za jego sterami można poznać smak prawdziwej adrenaliny. Skonstruowane na nowo i od podstaw Pulsar RS 200 oraz NS 200 pozwalają wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji.

NAS Analytics TAG

Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na którą składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe (system DTS-i), układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Rozwijający aż 24,5 KM silnik wspierany jest przez optymalnie zestrojone podwozie oraz wydajne i wyposażone w układ ABS hamulce z tarczą o średnicy 300 mm z przodu, 230 mm z tyłu.

Nowoczesne podwozie oraz dynamiczny napęd świetnie uzupełnia niebanalna, sportowa stylistyka, której nie da się pomylić z żadną inną. Pulsary RS 200 oraz NS 200 już na postoju budzą sportowe emocje, a bogate wyposażenie jak soczewkowe reflektory z dodatkowymi światłami led, obła i podwójna tylna lampa w wersji RS, czy rozbudowany kokpit z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, pozwolą poczuć się jak na maszynie z dużo wyższej klasy pojemnościowej.

Połączenie walorów estetycznych z zaskakującymi osiągami i ponadprzeciętną jakością prowadzenia sprawia, że ten pojazd potrafi zostawić w tyle każdą konkurencję.  Pod względem inżynierii, projektu, formy, czy osiągów - czterech filarów rodowodu Pulsara, RS 200 oraz NS 200 mają wszelkie predyspozycje, by zabrać każdego w nowy wymiar motocyklowej przygody.

Pulsar RS 200 oraz NS 200 to motocykle, które wyznaczają nowe trendy i pokazują, że nie potrzeba ogromnego silnika, by cieszyć się dynamiczną jazdą w czysto sportowym stylu. Niezależnie, czy to sportowy naked, czy obudowana wyścigówka, nowe Pulsary zawsze zapewnią przyjemną jazdę pełną lekkości i sportowego stylu. Wystarczy odkręcić gaz, by od razu poczuć pikantny charakter nowych graczy w sportowej lidze lekkich i zrywnych motocykli na prawo jazdy kategorii A2.

Pulsar RS 200 dostępny będzie w cenie 12 999 zł, a w wersji NS 200 w cenie 10 999 zł. Motocykle dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Niebawem do oferty dołączy również niepozbawiony charakteru Pulsar 125, którego, podobnie jak większe rodzeństwo, cechuje niespotykana w tej klasie dynamika napędu. Więcej szczegółów u najbliższego dealera, lub na www.bajaj.pl

Specyfikacja techniczna

PULSAR RS 200
Silnik
Typ: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i, wtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą
Pojemność: 199.5 cm3
Moc (kW przy obr/min): 18.01/9750
Moment obrotowy (Nm przy obr/min): 18.3/8000
Smarowanie: Mokra misa, obieg wymuszony
Świeca zapłonowa(szt.): 3
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, manualne
Zawieszenie
Przód: Widelec teleskopowy 37 mm
Tył: Centralny amortyzator
Rama: Stalowa - tłoczona
Hamulce i opony
Hamulec przód: Single Channel ABS, 300 mm tarcza
Hamulec tył: 230 mm tarcza
Opona przód: 100/80-17 Radial
Opona tył: 130/70-17 Radial
Wymiary
L×W×H (mm): 1999×765×1114
Rozstaw osi (mm): 1355
Pojemność zbiornika paliwa (L): 13
Wyposażenie elektryczne
Akumulator: 12V 8Ah VRLA
Oświetlenie: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO)
PULSAR NS 200
Silnik
Typ: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i, wtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą
Pojemność: 199.5 cm3
Moc (kW przy obr/min): 17.32/9500
Moment obrotowy (Nm przy obr/min): 18.3/8000
Smarowanie: Mokra misa, obieg wymuszony
Świeca zapłonowa(szt.): 3
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, manualne
Zawieszenie
Przód: Widelec teleskopowy 37 mm
Tył: Centralny amortyzator
Rama: Stalowa - tłoczona
Hamulce i opony
Hamulec przód: Single Channel ABS, 280 mm tarcza
Hamulec tył: 230 mm tarcza
Opona przód: 100/80-17 Radial
Opona tył: 130/70-17 Radial
Wymiary
L×W×H (mm): 2017×804×1195
Rozstaw osi (mm): 1363
Pojemność zbiornika paliwa (L): 12
Wyposażenie elektryczne
Akumulator: 12V 8Ah VRLA
Oświetlenie: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO)
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê