Przetestowane w najtrudniejszych warunkach. Motocykle Bajaj Pulsar dostępne w polskiej sieci dealerskiej
Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie - w Indiach.
Historia motocykli Pulsar sięga drugiej połowy lat ’80, kiedy to pierwsze modele trafiały na macierzysty rynek. Na początku XXI wieku kierunek w którym poszedł Bajaj był jasny: specjalizacja, postawienie na autorskie technologie i podział "rodzin" Bajaj. Z czasem Dominar stał się uniwersalnym motocyklem turystycznym, a Pulsar przejął miejsce idealnego rozwiązania miejskiego made in India.
Tylko w pierwszych trzech kwartałach 2018 roku Bajaj dostarczył do klientów blisko 90 000 Pulsarów na lokalnym rynku. Kilkanaście tysięcy nowych motocykli trafia na hinduskie drogi każdego miesiąca. To jedno z najbardziej wymagających środowisk komunikacyjnych na świecie.
Wśród nich najpopularniejsze są Pulsary NS 125, NS 200 i RS 200. Czyli dokładnie te, które od tego roku dostępne są także w Polsce.
Wspólnym mianownikiem do Pulsarów NS jest jednocylindrowa, 4-suwowa i 4-zaworowa jednostka napędowa, wyposażona w autorskie innowacje. W tym technologię dwóch (model NS 125) i trzech (modele NS 200 i RS 200) świec zapłonowych DTSi i układ wydechowy ExausTec. Dzięki temu precyzja spalania w cylindrze jest jeszcze większa, co pozwala utrzymać rewelacyjne osiągi oraz odpowiednią ekonomię. Wszystkie silniki wyposażone są w elektroniczny wtrysk paliwa.
Bajaj Pulsar NS 125 generuje 12 KM przy 8500 obr. / min, co zapewnia świetne osiągi do walki z zatłoczonym miastem. Tarczowy hamulec przedni o średnicy 240 mm oraz układ CBS zapewniają bardziej niż wystarczającą siłę hamowania, a LED-owe oświetlenie widoczność w każdych warunkach. Za przełożenie mocy na tylne koło dba dynamicznie zestopniowana, 5-biegowa skrzynia biegów.
Blisko 24-konne modele NS 200 i RS 200 z nieoferowanym u konkurencji rozwiązaniem - trzema świecami zapłonowymi - spełnią wymogi najambitniejszych wojowników miasta. 6-ciostopniowa skrzynie biegów, zawieszenie Nitrox, dwie tarcze hamulcowe z układem ABS. Wszystko to, co niezbędne w tej klasie pojemnościowej. W trakcie gdy NS 200 to rasowy streetfighter, RS 200 ubrany w owiewkę zbliża Pulsara w stronę doznań jeszcze bardziej sportowych.
Motocykle Bajaj to kilkudziesięcioletnia tradycja i doświadczenie w produkcji pojazdów. Marka przez dekady dała się poznać jako niezawodna, ciesząca się bardzo dobrą renomą na całym świecie. Przy tym zachowano świetny stosunek ceny do jakości, dzięki czemu w wielu krajach naszego globu pozostaje liderem sprzedaży jednośladów.
Wszystkie modele z rodziny Bajaj Pulsar dostępne już są w polskiej sieci dealerskiej.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJak KTM zrobi 600, to wtedy będą mieli
OdpowiedzSzkoda ze nie zrobią sześćsetki w rozsądnej cenie.
OdpowiedzKto wie, a może kiedyś zrobią... 400-tkę już mają!
OdpowiedzNo właśnie kiedyś posiadali model 400 ss czy jakoś tak jakby był w rozsądnej cenie to myślę że śmiało mogło by się pojawić parę takich u nas w kraju na torach wyścigowych rywalizując z ninja 400 czy yamaha r3 które nie są tanie a używane sięgają zawrotnych kwot ostatnio ;/
Odpowiedz