Przerobiony Triumph Rocket III - tym razem z Polski
Niedawno zaprezentowaliśmy wam przerobiony model Rocket III z Finlandii, którego moc zwiększono do imponujących 270 KM. Tym razem czas na „rakietę” z Polski.
Materiał dotyczący Triumpha Rocket III w wersji cafe racer zobaczył Paweł, jeden z naszych czytelników, który sam również przerobił brytyjską „rakietę” według własnego pomysłu. Paweł szybko do nas napisał, a my poprosiliśmy, aby podzielił się kilkoma informacjami na temat swojego dzieła. W odpowiedzi przeczytaliśmy:
„Przesyłam kilka informacji na temat Rocketa, którego wyrzeźbiłem. Zdecydowanie bardziej podoba mi się w takiej odsłonie, niż w oryginale. Dostał charakteru. Motocykl wprawdzie już sprzedałem, ale jeszcze stoi u mnie w garażu. Obecnie przesiadłem się na GS-a, a w planach jest KTM 690 lub Huska 701…”
Motocykl był zakupiony w 2014 roku i wtedy też rozpoczęła się przebudowa. Paweł miał w głowie misję „muscle bobbera”, co udało się osiągnąć w stu procentach. Maszyna robi kolosalne wrażenie. Poniżej lista zmian i modyfikacji:
- Reflektor od Triumph Speed Triple
- Błotniki, zbiornik i boczki zmodyfikowane w Coroner Custom
- Matowy czarny lakier wraz z ręcznie robionym na zamówienie aerografem Coroner Custom
- Układ wydechowy na zamówienie
- Siodło na zamówienie
- Sprzęgło wyczynowe Barnett
- Klamki sprzęgła i hamulca tuning, łamane
- Filtry stożkowe K&N bezpośrednio na przepustnice
- Ręcznie wykonany zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego
- Kolektory owinięte najwyższej jakości taśmą bazaltową
- Mocowanie tablicy rejestracyjnej robione ręcznie, na zamówienie
- Tylne światła postojowe, stop i kierunkowskazy zintegrowane, na zamówienie
- Układ hamulcowy w stalowym oplocie
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeI po wszystkich tych staraniach wysz³o takie ohydztwo...
Odpowiedz( ͡° ͜ʖ ͡°) #pdk
OdpowiedzA brzmi pewnie Bul bul bul... pdk :)
OdpowiedzSzampan na intruzowni :D pozdro
Odpowiedz