Pó³aktywne zawieszenie w nowej Aprilii Tuono V4
W przyszłym roku flagowy streetfighter Aprilii w wersji Factory otrzyma półaktywne zawieszenie Öhlinsa. Pierwszą maszynę w nowej wersji zobaczymy na targach Intermot.
Aprilia Tuono V4 to jeden z najbardziej lubianych motocykli włoskiego producenta. Obecna jest na rynku już osiem lat, w czasie których przeszła kilka modyfikacji, ale trzon i główne źródło sukcesu pozostaje niezmienne - doskonały piec V4 o mocy 175 KM, pochodzący z superbike’a RSV4. Bestia bez owiewek.
Motocykl dostępny jest w dwóch wersjach - standardowej RR oraz Factory, wyposażonej w lepsze komponenty. Właśnie wersja Factory ma być w przyszłym roku wzbogacona o półaktywne zawieszenie Öhlins, podczas gdy w RR pozostanie dotychczasowy zawias firmy Sachs.
Zmiany mają na celu dotrzymanie kroku głównemu konkurentowi - KTM 1290 Super Duke R. Nie będzie to łatwe, ponieważ austriacki dominator również będzie w przyszłym sezonie porządnie zmodernizowany. Przed doskonałą Włoszką niestety ostatnie lata kariery - w 2021 roku wchodzi norma Euro 5, której Tuono V4 niestety nie ma szans spełnić. Czekamy więc na następcę.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze