Opona Dunlop Qualifier CORE teraz dostępna w większej gamie rozmiarów
Dunlop powiększył paletę Qualifier CORE o nowe rozmiary, dzięki czemu opona może być stosowana w większej liczbie segmentów motocykli sportowych i typu naked, oferując użytkownikom technologię hypersportową w przystępnej cenie.
Powiększona gama rozmiarów Qualifier CORE jest już dostępna na rynku, a w niej:
- na przód: nowy rozmiar 120/60ZR17; rozmiar dostępny wcześniej 120/70ZR17;
- na tył: nowe rozmiary 190/50ZR17, 190/55ZR17 i 200/50ZR17; rozmiary dostępne wcześniej 160/60ZR17 i 180/55ZR17.
- Rozszerzenie gamy o nowe rozmiary sprawia, że Qualifier CORE nadaje się do szerokiej gamy motocykli sportowych i typu naked, a także do roadsterów i motocykli sportowo-turystycznych. Dodatkowo, dzięki atrakcyjnej cenie jest to idealny wybór dla motocyklistów jeżdżących okazjonalnie oraz tych, którzy posiadają motocykle poprzednich generacji - powiedział Dmitri Talboom, Product Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
Opona Qualifier CORE została wprowadzona na rynek na początku 2022 roku i jest najmłodszym członkiem znanej rodziny opon hypersportowych Dunlop Qualifier. Opony te są wyposażone w najnowocześniejsze technologie i plasują się w klasie średniej, poniżej modeli SportSmart TT i SportSmart Mk3. Oferują doskonałą wartość użytkownikom, którzy jeżdżą motocyklami poprzedniej generacji lub tylko okazjonalnie.
W porównaniu z poprzednim modelem Qualifier II, Qualifier CORE wyróżnia się poprawioną przyczepnością na mokrej nawierzchni oraz pewnym prowadzeniem, a to dzięki mieszance wzbogaconej krzemionką. Najnowsze technologie Dunlop, takie jak Dynamic Front Formula, Carcass Tension Control System i Jointless Belt, zapewniają doskonałe osiągi i stabilność, wzmacniając hypersportowe właściwości opony Qualifier CORE.
Podobnie jak wysokiej klasy opony SportSmart TT i SportSmart Mk3, Qualifier CORE czerpie z bogatego doświadczenia i sukcesów Dunlopa w wyścigach na poziomie mistrzostw świata oraz w takich imprezach jak Isle of Man TT, gdzie wszyscy zwycięzcy tegorocznej edycji wyścigu indywidualnego wybrali opony marki Dunlop.
W rezultacie powstała opona skierowana do użytkowników podstawowych i średnich motocykli typu naked, maszyn sportowych poprzedniej generacji, średniej wielkości roadsterów oraz szerokiej gamy motocykli sportowo-turystycznych. Wśród nich jest wiele najlepiej sprzedających się maszyn w Europie, takich jak: Yamaha MT-07 i MT-09, Kawasaki Z650 i Z900, Suzuki GSX-S 750 i BMW F 900 R.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze