Nowy neoklasyk Hondy o średniej pojemności? Rysunki patentowe zdradzają...
Najnowsze zgłoszenia patentowe ujawniły rąbek tajemnicy dotyczące przyszłych modeli...
Tylne zawieszenie w CB250 ma być wahaczem wleczonym podparty centralnym w miejsce dwóch bocznych elementów resorująco - tłumiących. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest nowa lokalizacja pompy olejowej w silniku o niewielkiej pojemności. Czy te dwie informacje zwiastują zupełnie nowy model, nad którym pracuje Honda?
Zdjęcia przedstawiają silnik, który jest prawie identyczny z silnikiem znajdującym się w nagiej maszynie CB300R, chociaż rama jest całkowicie nowym projektem. Element nośny i fragmenty nadwozia wyglądają na zbliżone do tych z CB400SF, maszyną na prawo jazdy kategorii A2 dostępną w Japonii. W Europie Honda ma pełną gamę "golasów" od CB125R po CB1000R. Wprowadzanie kolejnych pojemności wydaje się słabym zabiegiem, ale jest jeden trop.
Coraz częściej do prasy przedostają się wizualizacje produkcyjnej wersji "nowego Boldora". Być może motocykl z rysunków patentowych otrzyma nadwozie w klimacie retro nakeda, ale jako całość spełni wymagania kategorii A2?
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze