Nowo¶ci Hondy na MOTO EXPO POLSKA
Do targów motocyklowych MOTO EXPO POLSKA pozostał zaledwie miesiąc. Już teraz znamy listę wystawców i wiemy, co będzie można zobaczyć na ich stoiskach. Jednym z najciekawiej zapowiadających się, będzie stoisko Hondy.
Wielkie Skrzydło pokaże w tym roku kilka nowości. Wśród nich jest prawdziwy hit, czyli nowa CRF1000L Africa Twin. Nasza redakcja miała już przyjemność testować tą maszynę i wszystko wskazuje na to, że Honda może mieć spory problem z zaspokojeniem popytu. Nową Africę Twin, zarówno w wersji ze skrzynią manualną, jak DTC już za miesiąc zobaczyć będziecie mogli w Warszawie na żywo.
Oprócz CRF1000L Honda pokaże także pozostałe modele z gamy Adventure: VFR1200X oraz VFR800X. Obok nich ważną nowością jest odświeżona kolekcja dwucylindrowych 500-tek. Modele CB500F, CBR500R i CB500X cieszą się w krajach UE bardzo dużym zainteresowaniem, przede wszystkim z uwagi na fakt, że idealnie wpisują się w wymogi kategorii A2. Na rok 2016 500-tki Hondy otrzymały pakiet zmian stylistycznych obejmujących nowe lampy, nowe malowania, większy zbiornik paliwa, opcję regulacji zawieszenia.
Odświeżone zostały także modele serii NC. 750-tki spełniają teraz normy emisji spalin Euro4, otrzymały nową tylną sekcję, nowe amortyzatory Showa oraz ciekawe malowania.
Poza wymienionym maszynami Honda zaprezentuje praktycznie całą swoją ofertę jednośladów dostępną w Polsce, zaczynając od szalenie popularnych maszyn typu CB125F, Forza 125 i PCX, skończywszy na flagowych modelach sportowych i turystycznych.
W tym roku Wystawa Motocykli i Skuterów odbędzie się w Centrum Targowym EXPO XXI w Warszawie przy ulicy Prądzyńskiego 12/14 w dniach od 19 do 21 lutego. Zmianie ulega nie tylko lokalizacja, ale także nazwa. Targi otrzymały nazwę MOTO EXPO POLSKA, a ich głównym założeniem jest promocja motocykli i skuterów jako przedmiotu pasji, ale także jako znakomitego środka transportu w realiach zatłoczonych aglomeracji.
Więcej informacji o imprezie znajdziecie na stronie www.wystawa-motocykli.pl
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzePo co tyle zabawy z projektowaniem t³umika, skoro i tak gro wymieni go na tuningowy
OdpowiedzPrzy sprzêcie o zaciêciu turystycznym poj. 750 i masie ok. 230 kg. jedna tarcza hamulcowa z przodu tr±ci zbyt nachaln± ingerencj± ksiêgowych.
OdpowiedzPrzy sprzêcie o zaciêciu turystycznym poj. 750 i masie ok. 230 kg. jedna tarcza hamulcowa z przodu tr±ci zbyt nachaln± ingerencj± ksiêgowych.
Odpowiedz