Nowa Honda Gold Wing z nietypowym zawieszeniem
W przednim zawieszeniu nowej Hondy Gold Wing może pojawić się hybryda rozwiązań znanych ze skuterów oraz… motocykli BMW.
Najnowsze rysunki patentowe prezentują nietypowe rozwiązanie, które najprawdopodobniej trafi do następcy Hondy Gold Wing. Jeśli sugerować się rysunkiem, nowe wcielenie Gold Wing’a otrzymałoby wahacz z pojedynczym amortyzatorem z przodu. Według Amerykanów w The Motorcyclist rozwiązanie jest hybrydą rozwiązań znanych z lekkich skuterów, a systemem Telelever z BMW. Oczywiście, tego typu element resorująco-tłumiący bardzo dobrze sprawdziłby się w ciężkim motocyklu jakim jest Gold Wing, chociażby redukując "nurkowanie" podczas hamowania.
Nowy Gold Wing ma pojawić się w przeciągu dwóch najbliższych lat. Plotkuje się o tym, że będzie to model zbudowany praktycznie od podstaw, w którym pojawi się DCT, rozbudowana elektronika (kontrola trakcji, zmienne tryby pracy, elektroniczne regulowane zawieszenie) i przekonstruowana jednostka napędowa (spełniająca normy emisji spalin Euro 4).
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze