tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocyklista, czy złudzenie? - poświęć więcej uwagi
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motocyklista, czy złudzenie? - poświęć więcej uwagi

Autor: Piotr Jędrzejak 2010.07.09, 11:38 4 Drukuj

Brytyjskie kampanie społeczne zaskakują swoją dosadnością i błyskotliwością. We współpracy z Think! oraz Burmistrzem i Zarządem Transportu w Londynie, powstał klip uzmysławiający, że nie wszystko wygląda tak, jak nam się wydaje. Autorzy przedstawili w reklamie złudzenia optyczne połączone z faktami: rejestrujemy zaledwie ok. 20% informacji, które widzimy, resztę nasz mózg musi wymyślić - czasem się myli; testy wykazały, iż znacząca większość z nas przyjmuje, iż mniejsze obiekty wolniej będą się zbliżały, niż te duże. Daje do myślenia?

Poświęć motocyklistom dwa razy więcej uwagi.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę