Motocykl Roku 2010 - BMW S1000RR
Supertest World Association, stowarzyszenie zrzeszające dziennikarzy z najbardziej wpływowych magazynów motocyklowych wybrało Motocykl Roku 2010
Supertest World Association, czyli stowarzyszenie, które przeprowadza jeden z najpoważniejszych testów motocykli i zrzesza dziennikarzy z najbardziej wpływowych magazynów motocyklowych na świecie, porównała najnowsze technologie i motocykle dostępne na rynku. Wśród uczestników przeprowadzono również głosowanie, którego celem było przydzielenie tytuły Motocykla Roku 2010 SWA. Podium przedstawia się następująco:
- BMW S1000RR (28 punktów)
- Ducati Multistrada 1200 (14 punktów)
- Kawasaki Z1000 ex aequo Yamahą XTZ1200Z Super Ténéré (po 5 punktów)
Czy ktoś jest zdziwiony wyborem zwycięzcy? Widzimy tu kolejny już sukces szczytów bawarskiej technologii, zawartej w pierwszym tego typu sportowym motocyklu z logo BMW. Tuż za podium znalazły się Honda VFR1200F oraz Aprilia RSV4. Gdy na rynku już zadomowi się nowe Kawasaki Ninja ZX-10R, czy na przykład RSV4 w wersji APRC, w walce o tytuł Motocykla Roku 2011, S1000R może czuć się zagrożone.
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzewole zx10r albo cbr 1000rr albo r1 bing bang ,,,
OdpowiedzTo już sie robi nudne z tym BMW...
OdpowiedzMnie również nie dziwi ze S1000RR jest na 1 miejscu. no w 2011 roku faktycznie bedzie ciekawie miedzy Kawasaki a BMW. Wydaje mi sie ze Aprilia nie dotrzyma kroku jesli chodzi o moc. 200km a 180 ...
OdpowiedzAle porównaj cenę nowej zx10r a aprilii, za różnicę w cenie wsadzisz cały dolot, filtr i wydech do kawy, do tego quick shifter i power commander i jeszcze zostanie kasy na lepszy rozrząd i wiele innych.
OdpowiedzNo dlatego ja bym osobiscie wolal ZX-10R niz RSV4. jak najbardziej popieram twoja wypowiedz ;)
Odpowiedzhm zawsze mnie ciekawi porównywanie seryjnych maszyn do tych z moto gp lub wsb to zupełnie inne maszyny:P pomiedzy nowa zx10 a bmw faktycznie bedzie ciekawie i 200a 180 km to faktycznie jest róznica :)
OdpowiedzMysle ze niema co porownywac niczego seryjnego do maszyn z motoGP bo to nie ma większego sensu. praktycznie zadnego podobieństwa! (chyba ze mowa o Desmosedici , to rzeczywiscie replika maszyny motoGP) Jedyne co to ze jakies tam nowoczesne technologie z maszyn motoGP wchodza na wyposażenie maszyn z WSBK i Seryjnych. a z tego co wiem to maszyny z WSBK a seryjne tez nie maja tak duzo wspulnego. Wiadomo ze sa budowane na podstawie Seryjnego pierwowzoru. ale zawiszenia sa nie te, moc i hamulce tez sa zazwyczaj inne. Aczkolwiek na pewno bliżej maszyną Seryjnym do tych z WSBK niz tym z motoGP. Wkońcu jest też klasa motocykli Stock 1000. Gdzie motocykle nie sa tak zmodyfikowane jak te w WSB. Ja czekam na Testy porownawcze nowej ZX10R i S1000RR.
Odpowiedzpierwsze moto łamiace w seri bariere 200 koni w połaczeniu z ogarniajacymi tą moc podzespołami i nie dziwne ze bmw to moto roku
OdpowiedzTo nie jest pierwsze moto, które ma więcej niż 200 kucy w serii... Co za nie douczony troll...
Odpowiedza ktory motocykl klasy 1000cm3 miał 200km seryjnie? Teraz to ty wyszles na Trola.
Odpowiedz