RSV4 Factory APRC 2011 - oficjalny klip Aprilii
O nowej wersji Aprilii RSV4 już wspominaliśmy. Jest jeszcze bardziej sportowa i naszpikowana elektroniką. Posiada między innymi zaawansowany system kontroli trakcji, którego głównym przeznaczeniem jest efektywność na torze, a przy okazji bezpieczeństwo. Ma tryb „uczenia się”, w którym motocykl dostosowuje się do panujących warunków, efektywności hamulców i przyczepności opon. Pomagają mu w tym akcelerometry i żyroskopy. Wszystkiego dowiecie się z poniższego klipu:
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeanty łeli? w sumie to jedyne przydatne dziadostwo i sprzegło antyhoppingowe chociaz w s umie dobry jezdziec ogarnie to bez zadnej elektroniki na torze wyswietlacz biegów i shortfshifter i kufa hapi...
OdpowiedzCzy mi sie zdaje czy juz sie troche sprzeglo slizga tak od 58s - 1,06 ;)
Odpowiedzno to wlasnie sportowy start za porednictwem elektroniki zapobiega wchodzieniu motocykla na koło i jak najefektywnieszy start tzn jak najszybszy
OdpowiedzA kiedy wyjdzie Tuono V4 (silnik RSV4) ??!! Gdzies tam wyciekły zdjęcia z testów na torach, ale póki co nic nie wiadomo.
Odpowiedzale my nie mamy torów w Polska :-) no dobra bedziemy go w Poznianiu uczyli
OdpowiedzA czu to holerstwo ma tryb "OFF" ??? Ja rozumiem, ze ktos chce zapierd.... po torze i licza sie dla niego 0,001 s. , ale ta cala elekrtonika psuje tylko cala PRAWDZIWA frajde jazdy motocyklem na ...
Odpowiedzale to musi zapierdaaaaaa.......
Odpowiedz