RSV4 Factory APRC 2011 - oficjalny klip Aprilii
O nowej wersji Aprilii RSV4 ju¿ wspominali¶my. Jest jeszcze bardziej sportowa i naszpikowana elektronik±. Posiada miêdzy innymi zaawansowany system kontroli trakcji, którego g³ównym przeznaczeniem jest efektywno¶æ na torze, a przy okazji bezpieczeñstwo. Ma tryb „uczenia siê”, w którym motocykl dostosowuje siê do panuj±cych warunków, efektywno¶ci hamulców i przyczepno¶ci opon. Pomagaj± mu w tym akcelerometry i ¿yroskopy. Wszystkiego dowiecie siê z poni¿szego klipu:
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeanty ³eli? w sumie to jedyne przydatne dziadostwo i sprzeg³o antyhoppingowe chociaz w s umie dobry jezdziec ogarnie to bez zadnej elektroniki na torze wyswietlacz biegów i shortfshifter i kufa hapi...
OdpowiedzCzy mi sie zdaje czy juz sie troche sprzeglo slizga tak od 58s - 1,06 ;)
Odpowiedzno to wlasnie sportowy start za porednictwem elektroniki zapobiega wchodzieniu motocykla na ko³o i jak najefektywnieszy start tzn jak najszybszy
OdpowiedzA kiedy wyjdzie Tuono V4 (silnik RSV4) ??!! Gdzies tam wyciek³y zdjêcia z testów na torach, ale póki co nic nie wiadomo.
Odpowiedzale my nie mamy torów w Polska :-) no dobra bedziemy go w Poznianiu uczyli
OdpowiedzA czu to holerstwo ma tryb "OFF" ??? Ja rozumiem, ze ktos chce zapierd.... po torze i licza sie dla niego 0,001 s. , ale ta cala elekrtonika psuje tylko cala PRAWDZIWA frajde jazdy motocyklem na ...
Odpowiedzale to musi zapierdaaaaaa.......
Odpowiedz