Motocrossowe nowo¶ci Husqvarny - moc i prowadzenie
Husqvarna zaprezentowała gamę motocykli motocrossowych na sezon 2018. Znajdziemy w niej łącznie osiem maszyn, w tym premierowy model TC 85. Celem ich konstruktorów była poprawa osiągów i własności jezdnych oraz jak najlepsze dopasowanie motocykla do kierowcy.
Choć sezon 2017 jeszcze się na dobre nie rozpoczął, Husqvarna pokazała właśnie linię motocykli motocrossowych, stworzonych na rok modelowy 2018. Oferta szwedzkiej firmy obejmuje pięć maszyn z serii TC, napędzanych dwusuwowymi silnikami o pojemnościach 50, 65, 85, 125 i 250 cm3 oraz trzy modele z serii FC, z czterosuwowymi piecami 250, 350 i 450 cm3. Jak przystało na producenta z takimi tradycjami, wszystkie motocykle wyposażono w komponenty najwyższej jakości.
Pełnowymiarowe modele klas 125, 250, 350 i 450 otrzymały nowe systemy hamulcowe firmy Magura, o zwiększonej skuteczności i dozowalności oraz nowe, lżejsze akumulatory litowo-jonowe. W celu poprawy kontaktu kierowcy z maszyną zmieniono również pokrycie siodła. Dwusuwy zostały wyposażone w ulepszone gaźniki Mikuni. Wspólną cechą całej motocrossowej gamy Husqvarny jest nowy, atrakcyjny wzór malowania i grafik.
Całkowitą, zbudowaną od podstaw nowością jest w tym roku model TC 85, stworzony z myślą o dostarczeniu młodym kierowcom pełnowartościowej maszyny klasy premium. W kwestii wykonania niczym nie ustępuje motocyklom z wyższych klas. Nowa, stalowa rama i zawieszenie to dzieło renomowanej firmy WP. Lekką ramę pomocniczą, kierownicę i wahacz wykonano z aluminium. Wymiary motocykla lekko przeskalowano w dół, aby jak najlepiej dopasować go do wzrostu młodego zawodnika. Ciekawym dodatkiem są nowe, samoczyszczące się podnóżki, które zapewniają pełną kontrolę nad motocyklem nawet w najcięższych warunkach.
Motocykle motocrossowe z nowej gamy Husqvarny pojawią się u autoryzowanych dealerów w czerwcu tego roku.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze