Kymco CV-R5 zadebiutuje na targach EICMA 2024. Honda X-ADV mo¿e zyskaæ godnego konkurenta
Choć wielu producentów wprowadza do sprzedaży maksi skutery typu adventure, to jak dotąd jedynym sprzętem, który faktycznie ma takie właściwości, pozostawała Honda X-ADV. Teraz na horyzoncie pojawiło się Kymco CV-R5, które śmiało można nazwać jej konkurentem, choć ma mniejszy silnik.
Prototyp modelu CV-R5 został pokazany już w lipcu, ale przeszedł bez echa. Według plotek wersja produkcyjna ma pojawić się na targach EICMA 2024. Z przodu wygląda jak motocykle adventure klasy średniej i widać, że inspiracją dla stylistów mogła być Husqvarna Norden 901.
Idąc dalej, widzimy, że siedzisko znajduje się bardzo wysoko, ponieważ gdzieś trzeba było zmieścić jednocylindrowy silnik o pojemności 427 cm3. Brakuje informacji dotyczących jego mocy, ale maksymalny moment obrotowy ma wynosić 40,2 Nm. Zamiast typowego dla skuterów paska producent zdecydował się na zastosowanie łańcucha. Takie rozwiązania są m.in. właśnie w Hondzie X-ADV oraz w Sym Maxsym TL 508.
Zawieszenie powinno zapewnić odpowiedni komfort nie tylko na asfalcie, ale również na szutrowych drogach. Z przodu producent zastosował widelec upside down, a z tyłu jest klasyczny wahacz z centralnym amortyzatorem.
Kymco nie podało do wiadomości żadnych informacji na temat wymiarów i listy wyposażenia. Na zdjęciach widać jednak, że szyba jest pozbawiona regulacji, co dla niektórych może być minusem. Pomimo tego, model CV-R5 z pewnością będzie jedną z najciekawszych premier podczas tegorocznych targów EICMA, o ile faktycznie w Mediolanie zobaczymy wersję produkcyjną.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze