Kawasaki ZX-9R Ninja model 2002 dane techniczne
Opinie użytkowników 3
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 3 |
Skrzynia biegów | 3 |
Układ jezdny | 3 |
Układ hamulcowy | 3.33 |
Elektronika | 3 |
Podatność na drobne usterki | 2 |
Podatność na poważne usterki | 1 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 2.67 |
Ergonomia | 3 |
Ekonomiczność | 3 |
Koszty utrzymania | 2.33 |
Stosunek jakość/cena | 2.67 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 7.75 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 3 |
Na miasto | 2.67 |
W teren | 0.67 |
Do turystyki | 2.33 |
Na tor | 2.67 |
Do lansu | 3 |
Do wygłupów | 3 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Kawasaki ZX-9R Ninja
Rok
2002
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
899 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
144.00 KM (105.1 kW)) przy 11000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
101.00 Nm (10.3 kgf-m or 74.5 ft.lbs) przy 9200 RPM
Stopień sprężania
12.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka
75.0 x 50.9 mm
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
186 kg
Wysokość siodła
827 mm
Wysokość całkowita
1,152 mm
Długość całkowita
2,058 mm
Szerokość całkowita
747 mm
Prześwit
158 mm
Rozstaw osi
1,417 mm
Podwozie
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
135 mm
Opona przednia
120/70-ZR17 M/C 58W
Opona tylna
190/50-ZR17 M/C 73W
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.7742 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMam zx9r z 2001 r. Świetny motocykl, ale piekielnie szybki jak na swoje lata. Hamulce poza wymienionymi w poprzednim poście mankamentami, to hamulce wymagają uwagi ze względu na duże szybkości...
OdpowiedzWitam wszystkich podoba mi się w nim że jest wygodny jak na ścigacza mało awaryjny i zwrotny nie podoba mi się że jest zdradziecki na zakrętach lubi uciec a jak jest mokro to lepiej wrócić ...
OdpowiedzNic nie ucieka gdy się ma normalne opony i sprawne zawieszenie. Mi miał jakieś dziwne uślizgi na Dunlopach. Na Metzelerach Z8 świetnie jest. Kilka lat temu jechałem 2 dni, około 1500km i prawie ciągle padało. Nie złapał uślizgu przy ruszaniu, ani w trakcie hamowania. Połowa drogi to autostrady w Niemczech, czyli w deszcz do 150km/h. Gdy tylko lekko kropiło... ale asfalt i tak był mokry, a za konserwami fontanny. Świetny motocykl na trasy długodystansowe. Mankamenty po latach to: lagi, łożysko główki ramy, gaźniki. W lagach należy wymieniać nie tylko uszczelniacze, ale i panewki. Inaczej po jakimś czasie wewnętrzna część amortyzatorów jest jak jajko i po ptakach. Łożyska główki ramy co 40k km do wymiany. Gaźniki... i tutaj prócz podstawowych czynności nic nie można już zrobić. Ale są i plusy. Mała masa własna, niskie spalanie, wygoda, brak bzdury w postaci ABS, brak ciężkiego katalizatora. Może i niema takiego kopa jak współczesne litry i ciężko nim jechać 30km/h, ale odwdzięcza się na trasie.
Odpowiedz