Kawasaki ZX-9R Ninja model 1996 dane techniczne
Opinie użytkowników 3
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4.33 |
Skrzynia biegów | 4.33 |
Układ jezdny | 4.33 |
Układ hamulcowy | 4 |
Elektronika | 4.33 |
Podatność na drobne usterki | 4.33 |
Podatność na poważne usterki | 4.67 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.67 |
Ergonomia | 4.67 |
Ekonomiczność | 4.33 |
Koszty utrzymania | 4 |
Stosunek jakość/cena | 4.67 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 6.5 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.67 |
Na miasto | 4 |
W teren | 1.67 |
Do turystyki | 4.67 |
Na tor | 4 |
Do lansu | 4.67 |
Do wygłupów | 4.67 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Kawasaki ZX-9R Ninja
Rok
1996
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
899 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
141.00 KM (102.9 kW)) przy 10500 RPM
Maksymalny moment obrotowy
94.10 Nm (9.6 kgf-m or 69.4 ft.lbs) przy 9000 RPM
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
215 kg
Wysokość siodła
800 mm
Podwozie
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.6558 HP/kg
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMam zx9r z 2001 r. Świetny motocykl, ale piekielnie szybki jak na swoje lata. Hamulce poza wymienionymi w poprzednim poście mankamentami, to hamulce wymagają uwagi ze względu na duże szybkości...
OdpowiedzWitam wszystkich podoba mi się w nim że jest wygodny jak na ścigacza mało awaryjny i zwrotny nie podoba mi się że jest zdradziecki na zakrętach lubi uciec a jak jest mokro to lepiej wrócić ...
OdpowiedzNic nie ucieka gdy się ma normalne opony i sprawne zawieszenie. Mi miał jakieś dziwne uślizgi na Dunlopach. Na Metzelerach Z8 świetnie jest. Kilka lat temu jechałem 2 dni, około 1500km i prawie ciągle padało. Nie złapał uślizgu przy ruszaniu, ani w trakcie hamowania. Połowa drogi to autostrady w Niemczech, czyli w deszcz do 150km/h. Gdy tylko lekko kropiło... ale asfalt i tak był mokry, a za konserwami fontanny. Świetny motocykl na trasy długodystansowe. Mankamenty po latach to: lagi, łożysko główki ramy, gaźniki. W lagach należy wymieniać nie tylko uszczelniacze, ale i panewki. Inaczej po jakimś czasie wewnętrzna część amortyzatorów jest jak jajko i po ptakach. Łożyska główki ramy co 40k km do wymiany. Gaźniki... i tutaj prócz podstawowych czynności nic nie można już zrobić. Ale są i plusy. Mała masa własna, niskie spalanie, wygoda, brak bzdury w postaci ABS, brak ciężkiego katalizatora. Może i niema takiego kopa jak współczesne litry i ciężko nim jechać 30km/h, ale odwdzięcza się na trasie.
Odpowiedz