Kawasaki ZX-9R Ninja model 2001 dane techniczne
Opinie użytkowników 3
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 4.67 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 5 |
Podatność na drobne usterki | 4.67 |
Podatność na poważne usterki | 3.67 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 5 |
Ergonomia | 4.67 |
Ekonomiczność | 5 |
Koszty utrzymania | 5 |
Stosunek jakość/cena | 5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 6.75 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 3.33 |
Na miasto | 2.33 |
W teren | 1 |
Do turystyki | 3 |
Na tor | 3 |
Do lansu | 3.33 |
Do wygłupów | 3.33 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Kawasaki ZX-9R Ninja
Rok
2001
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
899 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
143.00 KM (104.4 kW)) przy 11000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
101.00 Nm (10.3 kgf-m or 74.5 ft.lbs) przy 9200 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka
75.0 x 50.9 mm
Zasilanie
Gaźnik
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
185 kg
Wysokość siodła
825 mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Podwozie
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
130 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
190/50-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
310 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
270.0 km/h (167.8 mph)
Stosunek mocy do masy
0.7730 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMam zx9r z 2001 r. Świetny motocykl, ale piekielnie szybki jak na swoje lata. Hamulce poza wymienionymi w poprzednim poście mankamentami, to hamulce wymagają uwagi ze względu na duże szybkości...
OdpowiedzWitam wszystkich podoba mi się w nim że jest wygodny jak na ścigacza mało awaryjny i zwrotny nie podoba mi się że jest zdradziecki na zakrętach lubi uciec a jak jest mokro to lepiej wrócić ...
OdpowiedzNic nie ucieka gdy się ma normalne opony i sprawne zawieszenie. Mi miał jakieś dziwne uślizgi na Dunlopach. Na Metzelerach Z8 świetnie jest. Kilka lat temu jechałem 2 dni, około 1500km i prawie ciągle padało. Nie złapał uślizgu przy ruszaniu, ani w trakcie hamowania. Połowa drogi to autostrady w Niemczech, czyli w deszcz do 150km/h. Gdy tylko lekko kropiło... ale asfalt i tak był mokry, a za konserwami fontanny. Świetny motocykl na trasy długodystansowe. Mankamenty po latach to: lagi, łożysko główki ramy, gaźniki. W lagach należy wymieniać nie tylko uszczelniacze, ale i panewki. Inaczej po jakimś czasie wewnętrzna część amortyzatorów jest jak jajko i po ptakach. Łożyska główki ramy co 40k km do wymiany. Gaźniki... i tutaj prócz podstawowych czynności nic nie można już zrobić. Ale są i plusy. Mała masa własna, niskie spalanie, wygoda, brak bzdury w postaci ABS, brak ciężkiego katalizatora. Może i niema takiego kopa jak współczesne litry i ciężko nim jechać 30km/h, ale odwdzięcza się na trasie.
Odpowiedz