Motocykle: Kawasaki ZX-9R Ninja
Kawasaki ZX-9R Ninja model 2003
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Rzędowy czterocylindrowy
poj.
899 ccm
moc
150.00 KM (109.5 kW)) przy 11000 RPM
moment obr.
101.00 Nm (10.3 kgf-m or 74.5 ft.lbs) przy 9200 RPM
Wymiary:
rozstaw osi
1,417 mm
wys. siedzenia
827 mm
Osiągi:
V-max
B.D.
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
- Kawasaki ZX-9R Ninja model 2003 - dane techniczne
- Kawasaki ZX-9R Ninja model 2002 - dane techniczne
- Kawasaki ZX-9R Ninja model 2001 - dane techniczne
- Kawasaki ZX-9R Ninja model 1999 - dane techniczne
- Kawasaki ZX-9R Ninja model 1998 - dane techniczne
- Kawasaki ZX-9R Ninja model 1997 - dane techniczne
- Kawasaki ZX-9R Ninja model 1996 - dane techniczne
Więcej o Kawasaki ZX-9R Ninja
Brak informacji, dotyczących motocykla Kawasaki ZX-9R Ninja
Filmy o Kawasaki ZX-9R Ninja
Brak filmów, przedstawiających motocykl Kawasaki ZX-9R Ninja
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMam zx9r z 2001 r. Świetny motocykl, ale piekielnie szybki jak na swoje lata. Hamulce poza wymienionymi w poprzednim poście mankamentami, to hamulce wymagają uwagi ze względu na duże szybkości...
OdpowiedzWitam wszystkich podoba mi się w nim że jest wygodny jak na ścigacza mało awaryjny i zwrotny nie podoba mi się że jest zdradziecki na zakrętach lubi uciec a jak jest mokro to lepiej wrócić ...
OdpowiedzNic nie ucieka gdy się ma normalne opony i sprawne zawieszenie. Mi miał jakieś dziwne uślizgi na Dunlopach. Na Metzelerach Z8 świetnie jest. Kilka lat temu jechałem 2 dni, około 1500km i prawie ciągle padało. Nie złapał uślizgu przy ruszaniu, ani w trakcie hamowania. Połowa drogi to autostrady w Niemczech, czyli w deszcz do 150km/h. Gdy tylko lekko kropiło... ale asfalt i tak był mokry, a za konserwami fontanny. Świetny motocykl na trasy długodystansowe. Mankamenty po latach to: lagi, łożysko główki ramy, gaźniki. W lagach należy wymieniać nie tylko uszczelniacze, ale i panewki. Inaczej po jakimś czasie wewnętrzna część amortyzatorów jest jak jajko i po ptakach. Łożyska główki ramy co 40k km do wymiany. Gaźniki... i tutaj prócz podstawowych czynności nic nie można już zrobić. Ale są i plusy. Mała masa własna, niskie spalanie, wygoda, brak bzdury w postaci ABS, brak ciężkiego katalizatora. Może i niema takiego kopa jak współczesne litry i ciężko nim jechać 30km/h, ale odwdzięcza się na trasie.
Odpowiedz