| RC8 | RC8R |
Układ napędowy |
Typ silnika | 2-cylindrowy, 4-suwowy, V 75° | 2-cylindrowy, 4-suwowy, V 75° |
Pojemność skokowa | 1148 cc | 1195 cc |
Średnica cylindra x skok tłoka | 103 x 69 mm | 105 x 69 mm |
Moc (homologowana) | 113.8 kW @ 10000 obr / min | 125 kW @ 10250 obr / min |
Moment obrotowy | 120 Nm @ 8000 obr / min | 123 Nm @ 8000 obr / min |
Stopień sprężania | 12.5:1 | 13.5:1 |
Rozruch i akumulator | Starter elektryczny /12 V 11.2 Ah | Starter elektryczny /12 V 11.2 Ah |
Skrzynia biegów | 6-biegowa | 6-biegowa |
Zasilanie | Układ wtryskowy Keihin EFI (średnica gardzieli 52 mm) | Układ wtryskowy Keihin EFI (średnica gardzieli 52 mm) |
Rozrząd | 4 zawory na cylinder / DOHC | 4 zawory na cylinder / DOHC |
Smarowanie | Ciśnieniowe, dwie pompy obiegowe | Ciśnieniowe, trzy pompy obiegowe |
Olej | Motorex, syntetyczny, SAE 10W-50 | Motorex, syntetyczny, SAE 10W-50 |
Przełożenie wstępne | 40:76 | 40:76 |
Przełożenie końcowe | 17:37 | 17:37 |
Chłodzenie | Cieczą | Cieczą |
Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie | Wielotarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie |
Sterowanie silnikiem | Układ Keihin EMS | Układ Keihin EMS |
Podwozie |
Rama | Rurowa, ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo | Rurowa, ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo |
Rama pomocnicza | Aluminiowa | Aluminiowa |
Kierownica | Typu clip-on, aluminiowa | Typu clip-on, aluminiowa |
Zawieszenie przód | WP-USD Ø 43 mm | WP-USD Ø 43 mm |
Zawieszenie tył | WP-Monoshock | WP-Monoshock |
Skok zawieszeń przód / tył | 120/125 mm | 120/120 mm |
Hamulec przedni | 2 x zacisk Monoblock Brembo czerotłoczkowy, mocowany radialnie, tarcze 320 mm | 2 x zacisk Monoblock Brembo czerotłoczkowy, mocowany radialnie, tarcze 320 mm |
Hamulec tylny | Dwutłoczkowy zacisk Brembo, tarcza 220 mm | Dwutłoczkowy zacisk Brembo, tarcza 220 mm |
Obręcze kół, przód / tył | Kute aluminiowe 3.5 x 17"; 6 x 17" | Kute aluminiowe 3.5 x 17"; 6 x 17" |
Opony przód / tył | 120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17 | 120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17 |
Łańcuch | X-ring 5/8 x 5/16" | X-ring 5/8 x 5/16" |
Układ wydechowy | Wykonany ze stali nierdzewnej, z katalizatorem | Wykonany ze stali nierdzewnej, z katalizatorem |
Kąt główki ramy | 66.7° | 66.7° |
Wyprzedzenie | 90/92 mm | 97 mm |
Rozstaw kół | 1430 mm | 1425 mm |
Prześwit (nieobciążony) | 110 mm | 110 mm |
Wysokość siedzenia | 805/825 mm | 805/825 mm |
Pojemność baku | Około 16,5 litra / 3,5 litra rezerwy | Około 16,5 litra / 3,5 litra rezerwy |
Waga, bez paliwa | około 184 kg | Około 182 kg |
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzemialem vtr sp1 pierwsz± honde i niepowiem miala pierdalniecie masakra i ktos tam gada ze japonce powyzej 200 to leca...ja vtr wbijalem 2bieg przy 130 a ducati 999 jak mi w lapy wpadlo to do 150 ...
OdpowiedzJaponskie litry powyzej 200 km/h robia RC8 jak chca albo z lewej albo z prawej, no i kosztuja znacznie mniej, a jesli chodzi o ksztalt nie powiem- interesujacy.
OdpowiedzWyjmij palec z **** pajacu i zastanów siê co piszesz. Ponad 200km/h to ty leciales na Playstation. I to pozyczonym od kolegi.
OdpowiedzRC8 kosztuje 54k, a R1 66k. To rzeczywi¶cie znacznie tañsze s± te japoñczyki...
Odpowiedzpytanie do znawcow bo ja sie do konca nie znam :P czy na zdjeciu:"przednie hamulce ktm rc8r 2009 test tor panoniaring a mg 0064" te slady na przednich lagach to nie efekt puszczajacego ...
OdpowiedzJapoñczycy to osobny temat, pytanie jak siê wam podobaj± te maszyny?:) Bo je¿d¿± na prawdê zdrowo! Pozdr,
Odpowiedz¦migam dukatem 848 i powiem wam, ¿e t± maszynê chêtnie bym zobaczy³ u siebie w gra¿u, piêkny oryginalny agresywny wygl±d a i ¶miga nie gorzej ni¿ 1098 :] szkoda tylko ¿e jedno osobowy ...
OdpowiedzMa siedzenie pasazera. RC8 jak i RC8R. Tydzien temu robilem jazde probna na RC8R i jakos mnie nie przekonal. Oddawanie mocy jest lagodne, bez rzadnych emocji. Oczywiscie sprzet niezle jedzie ale czulem sie na nim bardziej jak na hypersporcie niz superbike. Dla niektorych napewno bedzie plusem wygodna pozycja za kierownica. Wszystko mozna przestawic i wtedy bedzie powiedzmy bardziej sportowy. Jezdze 1098s i porownujac jazde obu motocykli to KTM jest nudny i bez charakteru. Ale niezle wyglada.
OdpowiedzWygl±d mo¿e i oryginalny, ale do mnie nie przemawia. Jako¶ bardziej przekonuje mnie 1198. Zreszt±, mnie bardziej ciekawi jak wygl±da w torowych owiewkach ];->
OdpowiedzHonda to niech klepie kosiarki albo wezmie przyklad z yamahy i zacznie robic bembny
OdpowiedzNie od dzi¶ wiadomo ,¿e najlepszy jest b±bel poprostu b±bel to b±bel nasze guru z hond± 50 cm3.
Odpowiedz