Doświadczenie zdobyte przez KTM’a w klasie E2 podczas wielu wyścigów doprowadziło do tego, że możemy dziś ujrzeć zupełnie nowy motocykl.
Doświadczenie zdobyte przez KTM’a w klasie E2 podczas wielu wyścigów doprowadziło do tego, że możemy dziś ujrzeć zupełnie nowy motocykl. Silnik i zmodernizowane podwozie oparte są na zeszłorocznych modelach crossowych tej marki. KTM wyznacza nowe trendy i jeszcze wyżej podnosi poprzeczkę. Najnowsze technologie, które zastosowano w EXC-R sprawiły, że stał się on jeszcze mocniejszy i dodatkowo lżejszy. Sześciobiegowa skrzynia pozwala na dobranie odpowiedniego biegu do danej sytuacji, dzięki czemu nie trzeba kręcić motocykla do granic jego możliwości, bądź dusić na wolnych obrotach. Staje się to szczególnie przydatne podczas ścigania się w rajdach enduro lub leśnych szarży. W podstawowym wyposażeniu 450 EXC-R znajdziemy oczywiście akumulator i rozrusznik, dzięki któremu nasza noga odetchnie z ulgą. Motocykl posiada homologację, dzięki czemu jest on dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze