Pomarańczowe zarysy marki oraz modelu nie pozwalają zapomnieć o oryginalnych barwach Austriaków.
Wersja różniąca się od podstawowego modelu 690 SUPERMOTO jedynie wyglądem. Silnik i jego parametry pozostały bez zmian. Jeżeli chodzi o zmiany zewnętrzne, to w wersji R zamiast kół szprychowych, zastosowano aluminiowe felgi. Podwójny układ wydechowy poprowadzony prawie pionowo dodaje 690 agresywnego wyglądu. To samo tyczy się przedniej lampy, która pełni również rolę błotnika. Próżno szukać wersji R w oryginalnych barwach KTM’a gdyż produkowana jest jedynie w czarnym kolorze. Chromowo-molibdenowa kratownicowa rama rurowa, pomalowana proszkowo na pomarańczowo, niektóre dodatki, a także pomarańczowe zarysy marki oraz modelu nie pozwalają zapomnieć o oryginalnych barwach Austriaków.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze