Niewątpliwie jeden z czołowych motocykli, jeśli chodzi o wyścigi enduro w klasie E1.
Niewątpliwie jeden z czołowych motocykli, jeśli chodzi o wyścigi enduro w klasie E1. Ostatnie prace nad udoskonaleniem nowego EXC-F należy zaliczyć do udanych. Najnowsze technologie zastosowane przy pracach nad czterosuwową „ćwiartką” KTM’a doprowadziły do polepszenia pracy silnika i oddawanej przez niego mocy w każdym zakresie obrotów. Sprawą amortyzacji zajmuje się firma WP, która zaopatruje wszystkie motocykle austriackiej marki. Dodatkowo, podobnie jak i w innych modelach, 250 zyskała nowe podwozie wraz z plastikami. Niewątpliwie jeden z popularniejszych modeli w Polsce (może oprócz wiecznie żywego EXC450), w tym sezonie może przejść swój kolejny renesans. Połączenie małej wagi z mocą dostępną praktycznie w każdym zakresie obrotów daje zawsze świetne rezultaty. Oczywiście motocykl jest w pełni homologowany.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze