tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 1290 Super Duke GT - tak będzie wyglądał!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 1290 Super Duke GT - tak będzie wyglądał!

Autor: Beavis 2015.10.07, 09:02 2 Drukuj

Premiera na targach EICMA, a mimo to już dziś możemy przyjrzeć się KTM-owi 1290 Super Duke GT.

KTM udostępnił zdjęcia najnowszego turystyka w gamie, modelu 1290 Super Duke GT. Duchowy następca SMT zostanie oficjalnie zaprezentowany podczas targów EICMA w Mediolanie, już za dosłownie kilka tygodni. Motocykl nie będzie różnił się przesadnie od przedprodukcyjnego prototypu ze zdjęć obok. Jedyne co pozostało do odkrycia to kolorystyka, ale nawet w fabrycznym kamuflażu GT wygląda nieźle.

NAS Analytics TAG

Co nowego w Super Duke GT? Obok regulowanej szyby GT otrzymał aktywne zawieszenie marki WP (rozwiązanie znane chociażby z modelu Super Adventure), podgrzewane manetki, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy czy system doświetlania zakrętów. GT posiada tą samą jednostkę napędową co Super Duke R, która jednak przeszła sporą modernizację.

Przekonstruowana głowica i komora spalania pozwalają modelowi GT spełniać normy emisji spalin Euro4, ale także - a może przede wszystkim - pozytywnie wpływają na moment obrotowy i moc maksymalną. Jakby bazowych 180. koni mechanicznych było mało, Super Duke GT najprawdopodobniej będzie mocniejszy. W standardzie Super Duke GT otrzymał quickshifter, kontrolę trakcji, MSC (ABS pozwalający na hamowanie w złożeniu), system wspomagania startu na wzniesieniach (!!!), system zapobieganiu blokowania tylnego koła czy w końcu zmienne tryby pracy jednostki napędowej. Zbiornik paliwa zwiększono do 23. litrów. Szaleństwo, prawda?

Polityka "zapełnienie każdej luki", która uprawia KTM ma oczywiście sens i jest odbiciem tego, co aktualnie wyprawia branża samochodowa. GT bez wątpienia będzie świetnym motocyklem, chociaż w moim odczuciu istnieje bardzo mało motocyklistów potrzebujących 180+ KM w motocyklu z założenia turystycznym. Stąd zresztą konieczność zastosowania zestawu elektronicznych wspomagaczy, bez nich wiele maszyn nie dojechałoby od dealera do domu nowego właściciela.

Jak powtarzałem wielokrotnie - ja czekam na KTM-a 390 Adventure!

Foto: KTM

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę