Honda Rebel 2020 - opis i dane techniczne
Honda wprowadziła kilka zmian w swoim bardzo popularnym cruiserze na kategorię A2. Model Rebel na rok 2020 otrzymał sztywniejsze zawieszenie, nowy wyświetlacz, oświetlenie LED i atrakcyjny wzór malowania.
Honda Rebel to motocykl, który nie daje się łatwo zaszufladkować. Ma w sobie coś z cruisera, coś z bobbera, a wszystko okraszone nowoczesną formą i współczesnymi detalami. W roku modelowym 2020 jego udany dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 471 cm3 i mocy 46,2 KM pozostał niezmieniony, otrzymał jednak zmodyfikowany układ wydechowy. Zmieniono również sterowanie sprzęgłem antyhoppingowym - obsługa dźwigni wymaga teraz nawet o 30% mniej wysiłku.
Kolejne zmiany, które wpłynęły na bardziej precyzyjne prowadzenie motocykla, zaszły w podwoziu. Jest ono teraz sztywniej zestrojone, nie wpłynęło to jednak na komfort podróżowania. Poprawiono pozycję kierowcy i zastosowano bardziej miękkie siodło o zmienionym kształcie.
Zmiany w układzie elektrycznym wpłynęły również na wygląd i cechy praktyczne Hondy Rebel 2020. Całe oświetlenie, łącznie z kierunkowskazami, działa teraz w technologii LED. Przedni reflektor jest mniejszy, ale za to jaśniejszy, a wszystkie kierunkowskazy mają teraz okrągły kształt. Całkiem nowy jest również elektroniczny wyświetlacz, z cyframi podświetlanymi na biało.
Poprawiona Honda Rebel z roku modelowego 2020 dostępna będzie w nowym kolorze Matte Jeans Blue Metallic, który dołączy do oferowanych wcześniej Graphite Black, Matte Axis Grey Metallic (dostępny z fabrycznie montowanym zestawem akcesoriów) oraz Millennium Red.
O szczegóły dotyczące terminów dostępności pytajcie u dealerów marki Honda.
Dane techniczne
SILNIK | |
Typ | rzędowy, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą, DOHC |
Pojemność (cm³) | 471 cm3 |
Liczba zaworów na cylinder | 4 |
Średnica i skok tłoka (mm) | 67 x 66,8 |
Kompresja | 10,7:1 |
Moc maksymalna | 46,2 KM / 8500 obr./min. |
Maksymalny moment obrotowy | 43,3 Nm / 6000 obr./min. |
Pojemność miski olejowej | 3,2 litra |
SYSTEM PALIWOWY | |
Wtrysk | PGM-FI |
Zbiornik paliwa | 11,2 litra |
Zużycie paliwa | 3,8 l/100 km |
SYSTEM ELEKTRYCZNY | |
Rozrusznik | Elektryczny |
Akumulator | 12V |
Alternator | 0,5 kW |
NAPĘD | |
Sprzęgło | mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Przeniesienie napędu | Łańcuch |
RAMA | |
Typ | Stalowa typu "Diamond" |
PODWOZIE | |
Wymiary (dł*szer*wys) | 2205 x 820 x 1090 mm |
Rozstaw osi | 1490 mm |
Kąt główki ramy | 28° |
Wyprzedzenie | 110 |
Wysokość siedzenia | 690 mm |
Prześwit | 136 mm |
Masa własna (z płynami i paliwem) | 191 kg |
Promień skrętu | 2,8 m |
ZAWIESZENIE | |
Przód | teleskopowe widelce 41mm |
Tylne | Showa twin shock |
KOŁA | |
Felgi przód | 16M/C x MT3,00 |
Felgi tył | 16M/C x MT3,00 |
Opony przód | 130/90-16M/C 67H |
Opony tył | 150/80-16M/C 71H |
HAMULCE | |
ABS | Dwukanałowy |
PANEL STERUJĄCY | |
Wskaźniki | Cyfrowe |
Światła przednie | LED |
Światła tylne | LED |
Więcej informacji o motocyklach Honda znajdziesz na stronie https://www.honda.pl/motorcycles.html
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeEeee daliby nowa Shadow, ktora w USA jest caly czas dostepna, a nie jeden maly cruiser dla wszystkich.
Odpowiedz