Highside przez zbyt wysokie ciśnienie w oponach?
Za chwilę zobaczycie kolejną glebę na Mulholland Drive, dostarczoną przez rnickeymouse. Kierowca obranej z owiewek CBR600F4 wchodzi w zakręt i wyraźnie łapie highside, lądując na glebie, podczas gdy jego motocykl traci płyny.
Reklama
Podobno kierowca w CBR miał ciśnienie opon 2,6/2,8 Bara. Czy to mogła być przyczyna gleby? Na torach wyścigowych, podczas szybkiej jazdy na zakrętach (a przecież na Mulholland Drive wielu jeździ w taki właśnie sposób) ciśnienie w motocyklach drogowych obniża się najczęściej do 2,1/1,9 Bara. Sami zobaczcie video i dajcie nam znać, co o tym sądzicie.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeprzyczyna highsidu jest złe operowanie gazem w danych warunkach drogowych a nie cisnienie, ktore w tym przypadku - jezeli wierzyc - wcale nie bylo jakies ekstremalnie złe (2,6 i 2,8)
OdpowiedzGleba byla dlatego ze jak go za pierwszym razem wyrzucilo lekko z siodla to spadajac na dupe odkrecil gaz. I motor wystrzelil z pod niego po raz drugi tym razem skutecznie lekko idac na gume. Mysle...
OdpowiedzSpóźniona reakcja motocyklisty... Dobrze że napisaliście o zbyt wysokim ciśnieniu bo mi zdarzają się takie uślizgi (bez gleby) i nie wiedziałem dlaczego - kombinowałem coś w stronę źle ustawionego...
Odpowiedzzłej baletnicy rąbek u spódnicy, czy jakoś tak. Odpowiedniakontrola gazu i by nie było szlifa.
Odpowiedzza szybko odkręca gaz i zrywa przyczepnośc w tylnym kole.moim zdaniem jedzie za wolno w zakrecie...gdyby szybciej wszedł w zakręt mysle ze nic by sie nie stało
OdpowiedzBrak amortyzatora skrętu (najlepiej z regulacją) to też efekt takiego zachowania się przedniego koła. Nie raz łapałem poślizg tyłu ale przy takiej jeździe, 4 kliknięcia od maxa w dół i motocykl się...
Odpowiedz