Praca gazem - robisz to ¼le
Czas na kolejny film "instruktażowy" z Mulholland Drive. W roli głównej kierowca R1, który zdecydował sam sprawdzić, o co tak naprawdę chodzi w tym całym Snake Pass. Wystarczy spojrzeć na pozycję za sterami i notoryczne "zwieszanie" tyłka w zakrętach, ale nie to jest tutaj najważniejsze. Zwróćcie uwagę jak motocyklista pracuje gazem. W pewnych momentach aż widać jak jego nadgarstek (w zakrętach!) szarpie gazem. Na efekty nie trzeba czekać długo, kiedy motocykl dzięki chaotycznej pracy przepustnicą po prostu się destabilizuje i zalicza lowside'a.
Kierowcy nic się nie stało, motocykl został trochę poturbowany. Jeśli jednak chodzi o przygotowanie gościa do jazdy, zwłaszcza R1 po zakrętach Snake Pass, są pewne problemy.
Polecamy Wam zajrzeć do naszego działu Technika Jazdy, gdzie rozwiejecie swoje wątpliwości na nurtujące Was tematy. Sprawdźcie też artykuł Andy Ibbotta na temat pracy gazem.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzea gdzie g³owa by³a, nienaturalnie pokrêcony i beng
OdpowiedzCh³op chyba ¼le zrozumia³ zwrot "nakurwiaæ w manetê" ... swoj± drog± nikt z bli¼nich przed upadkiem go nie uprzedzi³ czym taka jazda siê skoñczy ?
OdpowiedzBiedny pewnie mia³ wcze¶niej motocykl bez mocy na kategoriê A2, potem wsiad³ na R1 i siê zabi³. Gdyby od razu kupi³ litra to by nie mia³ z³ych nawyków ;)
OdpowiedzCo do d³awionych motocykli - przyspieszenie do oko³o 100-130km/h jest w tym samym czasie potem robi siê bardziej mozolny i maleje drastycznie vmax
OdpowiedzSiê czepiacie, praca nadgarstka...mo¿e ma dziewczynê?
Odpowiedz